15│Harry'nin Tavsiyesi

1.1K 144 228
                                    

15│Harry'nin Tavsiyesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

15│Harry'nin Tavsiyesi

İksirlerini şişeleyip babasının masasına bırakan Ginny'yi izledi Leonis. Sonunda bir İksir dersi daha bitmişti.

"Bay Black, dersten sonra bekleyin lütfen." dedi Regulus, Leonis'e hitaben. 

Bakışlar Leonis'i bulduğunda sarışın Black dudak büktü. "Bu sefer ne yaptım? Tamam, Slytherin ortak salonuna yerleştirdiğim-"

"Hiçbir şey yapmadınız Bay Black." dedi Regulus. Sonra oğlunun cümlesinin devamını hatırlayıp kaşlarını çattı. "Bir saniye, Slytherin ortak salonuna ne yerleştirdiniz?"

Hufflepuff kısmından kıkırtılar yükselirken Leonis utangaç bir tavırla parmaklarını dalgalı saçlarından geçirdi. "Ehe, şey... Kendiniz keşfedin en iyisi profesör."

Regulus başını iki yana salladı, bu çocuğun vaftiz babası Sirius olmamalıydı. 

Ders bitip öğrenciler çıkmaya başladıklarında Adelina postacı tipi çantasını omzuna astı. Başını kaldırdığı anda Leonis ile göz göze gelmişti. Gri gözleri ona o kadar derin bakıyordu ki Adelina bacaklarının titrediğini hissetti.

Daniel ile yaptığı o konuşmanın üzerinden iki gün geçmişti ve bu iki gün boyunca olabildiğince Leonis'ten kaçmaya çalışmıştı, onun olduğu tarafa asla bakmamıştı. 

Ve bu çabası yalnızca iki gün sonra başarısızlığa uğramıştı.

Gözleri birbirine kenetlenmiş bir şekilde duruyorlardı. Leonis ona doğru ilerlemek için bir hamle yapmak üzereyken İksir dersliğinin kapısı açıldı ve içeriye Jennifer Black yanında kızı Heather ile girdi.

Leonis'in gözleri annesini gördüğü an parlamıştı. Ona büyük ve ışıltılı bir gülümsemeyle baktı. Adelina onun yüzündeki güzel gülümsemeyi görünce içinin ısındığını fark etti.

"Anne?" dedi Leonis, Jennifer ona sımsıkı sarılırken. "Ne işin var senin burada?"

Jennifer oğlunun saçlarına öpücük kondurup ondan uzaklaştığında Leonis'in gri gözlerindeki parıltıya gülümsedi ve yanağını okşadı.

Adelina uzaktan onlara bakarken Leonis'in annesine düşkünlüğünü ilk kez bu kadar net görmüştü.

Babasına olan hayranlığını ve sevgisini elbette biliyordu ama Jennifer Black'e olan düşkünlüğünü tam anlamıyla anlamıştı.

Leonis'in gözleri annesi dışında bir şey görmüyordu.

İçinde patlayan hüzün tüm bedenine yayılırken derin bir nefes verdi, derslikten çıktı. Annesinin anlattığı şeyleri dinlemektense onu izleyen Leonis'in farkında değildi.

"Hepimiz burada olduğumuza göre," dedi Heather. "Konu ne?"

Gözler Regulus'a döndü. Regulus kollarını göğsünde kavuşturup "Draco'yla konuştum." dedi. "Neler döndüğünü öğrendim."

𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin