❝𝙉𝙤𝙬𝙖𝙙𝙖𝙮𝙨, 𝙄 𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧
𝘽𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙙𝙤, 𝙬𝙚'𝙡𝙡 𝙜𝙚𝙩 𝙖 𝙗𝙧𝙖𝙣𝙙 𝙣𝙚𝙬 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩.❞🜲
9 | Müdahale Toplantısı
Leonis yurt odasına girdiğinde karşısında kendisine kollarını göğüslerinde kavuşturmuş bir şekilde bakan dört kişi buldu.
İşin tuhaf yanı şuydu ki, bu dört kişiden ikisi Slytherin'di.
"Pekala," dedi Leonis üzerindeki Gryffindor cüppesini çıkarıp yatağına atarken. "Beni bu kadar mı özlediniz?"
Ginny göz devirdi. "Bir müdahaleye ihtiyacın var Leonis Black, kurulumuz bunun için toplandı."
"Büyüceşura üyeleri tarafından mı yargılanıyorum yoksa?" dedi Leonis sırıtarak, yatağının üzerine hopladı ve kardeşleriyle arkadaşlarına baktı. "Suçum nedir?"
"Takıntılı bir ruh hastası olma yolunda emin adımlarla ilerlemen." dedi Atlas. Leonis kaşlarını çattı erkek kardeşine. Ne demek istediğini anlamamıştı.
"Salak salak bakıyor bir de." dedi Rafael gülmesini güçlükle bastırarak. "Adelina Osborne'den bahsediyoruz."
"Ne olmuş ona?"
"Ona bir şey olduğu yok, onun olduğu her şeye aşırı tepki veren sana bir şey oluyor." dedi Ginny. "Kafayı tamamen kızla bozdun, o da yetmezmiş gibi Daniel'a da gizlice işkence ediyorsun."
"Ve?" dedi Leonis, konuşmanın gittiği yeri pek anlamamıştı.
"Abi, kızı sen terk ettin! Onu sürekli rahatsız ediyorsun bunu bir kenara koyarsak onunla ilgili en ufak şeyde kendini öne atıp hınç çıkarmaya çalışıyorsun. Delirdin!" dedi Atlas. "Farkında değil misin sürekli sinirlisin, geçen gün derste babama patlamışsın. Babama!"
Leonis uzandığı yerde doğrulup karşısında dikilen kişilere baktı. Tekrar sinirlenmeye başlıyordu. "Ne var yani babamla tartışamaz mıyım?"
"Seni hayatımda bir kez bile babamla tartışırken görmedim abi." dedi Heather. "Yani haksız yere tartışma çıkarmışsın. Ginny'nin dediğine göre şişeni yere atıp babama bir anda sinirlenmişsin."
"Çünkü William denen o tipsizi övüyordu!" dedi Leonis sinirden kızaran suratıyla.
"İşte biz de bundan bahsediyoruz." diye hayıflandı Ginny. "Dan ile arandaki sorun Osborne mü? Çocuğu iteleyip duruyorsun, antrenmanlarda en çok onun üzerine gidiyorsun. Devamlı ona laf sokma derdindesin."
"Sinirimi bozuyor da ondan!" dedi Leonis hınçla. "Görmüyor musunuz? Karşımda oynaşıyorlar, ne yapayım oturayım mı öylece?"
"Sana ne?" diye patladı Atlas. "Kendine gel abi! Üstüne bastırarak söylüyorum, kızı sen terk ettin. Şimdi neden böyle yapıyorsun? Amacın ne? Pişman mısın ondan ayrıldığın için?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」
Fanfic❗ BET ON HER İKİNCİ KİTAPTIR, BET ON HER OKUNMADAN OKUNAMAZ ❗ 𓆩*𓆪 𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄 𓆩*𓆪 Leonis Black'in hayatı tamamen kusursuzdu. Bu hayattaki tek kusur ise Adelina Osborne adında bir cadıydı. ╔════════════╗ l...