11│Hesaplanması Gereken Değer

1.2K 150 249
                                    

11 │Hesaplanması Gereken Değer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11 │Hesaplanması Gereken Değer

Leonis birkaç saniye erkek kardeşinin dediklerini idrak edebilmek için sessiz kaldı.

Atlas hala onun göğsüne sığınmış, kendini gizlerken Leonis bir eliyle onun sırtını sıvazladı, diğer eliyle de dalgalı siyah saçlarını okşadı.

"Bana geldi ve- Ve evleneceğini, buna mecbur olduğunu söyledi." dedi Atlas, sesi boğuk geliyordu. "Mecburmuş, inanabiliyor musun?!" 

Öfkeliydi sarışın Black. Atlas'ı uzun bir aradan sonra ilk kez bu kadar kırgın görüyordu. Ve erkek kardeşini, bir Black'i, üzen herkesi öldürebilirdi. 

"Tamam, geçecek." dedi Leonis onun saçlarını son kez okşayıp. Atlas'ı hafifçe kendinden uzaklaştırdı ve gözlerine baktı. Safir mavilerin ışığı sönmüştü, Leonis ona gülümsedi hafifçe. "Onun ağzını burnunu yer değiştireceğim sakın merak etme."

"Bu kalbimin kırıklığına nasıl iyi gelecek!" diye isyan etti Atlas. "Geçen yıl... Geçen yıl o kadar annesine dikleniyordu, seviyorum rahat bırak diye. Şimdi niye yapmıyor aynısını?" 

"Bilmiyorum." Leonis onun gözlerine baktı. "Başını dik tutacaksın, tamam mı? Sen bir Black'sin. Yaptığı hatayı anlayacak eninde sonunda."

"Ama-" Atlas sustu. "Ama ben onu çok seviyorum!"

Bir Malfoy'a aşık olmak zaten başlı başına hata, diye söylendi Leonis içinden ama dışarıya tepki vermedi. "O kadar söz vermişti bana, safkan bir bebek sahibi olabilmesi için terk edildim."

Leonis'in yüz ifadesi değişerek yerini pişmanlık aldı. Aynısını o da yapmıştı. Draco Malfoy'la aynı şeyi yapmıştı.

Bu iğrenç hissettiriyordu.

"Tamam, tamam." dedi Atlas'a. "Gel seni şatoya götüreyim, sen biraz yalnız kalıp kendini topla, tamam mı?"

Atlas başını salladı. Hala şoktaydı. İnanamıyordu. Bugün Draco ile buluşacakları için mutluydu, onu görmeyeli çok olmuştu. Ve birlikte güzel vakit geçirmişlerdi kaymak birası içerken. Sonra... Sonra Draco o konuyu açmıştı.

Evleneceğini, safkan bir kızla evleneceğini ve bunu yapmak zorunda olduğunu söylemişti. Ayrılıyordu ondan, bitmişti her şey.

Leonis, erkek kardeşinin omzuna kolunu atıp yan masada onları merakla izleyen üçlüye döndü. "Ben gidiyorum, kusura bakmayın. Aile meselesi."

Daniel ve Adelina yavaşça baş sallarken Adelina'nın gözleri Atlas'ın yüzündeydi. Çocuk yıkılmış gözüküyordu. Onun adına üzüldü, Atlas Black tanıdığı kadarıyla iyi bir çocuktu ve Draco Malfoy'a çok aşıktı. 

𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin