29⏐Son Karar

1.2K 154 199
                                    

29⏐Son Karar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

29⏐Son Karar

Jennifer ve Regulus evlerinin salonunda karşılıklı otururken ikisi de sessizdi. İkisinin de aklından ortak bir şey, daha doğrusu bir kişi geçiyordu. 

En büyük oğulları, Leonis.

"Ben artık dayanamıyorum." dedi Jennifer. Perişan gözüküyordu. Gerek uykusuzluktan gerek ağlamaktan safir mavisi güzel gözlerinin etrafı kanlanmıştı. "Regulus, o bizim oğlumuz."

"Biliyorum." Regulus eliyle yüzünü sıvazlayıp ofladı. "Maçına gitmedim biliyor musun? Bir kere bile maçına gitmediğim olmadı ama bu sefer gitmedim ve çok kötüydü."

Regulus, eğer Leonis'e karşı tavır alır ve biraz uzak dururlarsa oğullarının Osborne'den vazgeçeceğini düşünüyordu çünkü Leonis ailesine çok düşkündü. Ama bilmediği bir şey vardı, Leonis o hatayı çok önceden zaten yapmıştı.

Geri adım atmamaya kararlıydı. Her şeyi silip atacaktı Hufflepuff'lı kız için.

"Bana sarılmadı istasyonda." diye mırıldandı Jennifer. "Leonis bana sarılmadan duramazdı ki!" 

"Belki vazgeçer diye bekliyorum bir haftadır. Tek bir adım yok. Suratıma bakmıyor, alay bile etmiyor." dedi Regulus. 

Jennifer ellerini saçlarından geçirdi. "Oğlumu kaybetmek istemiyorum." dedi Jennifer. "Ama..." 

"Melezleşmek?" diyerek onun cümlesini tamamladı Regulus. "Ben de düşünüyorum bunu." 

Jennifer kararını vereli çok olmuştu. Melezleşmeyi bir şekilde kabul etmek zorundaydı.

Tüm fikirlerini, tüm temellerini bir kenara atabilirdi çünkü söz konusu olan kişi oğluydu, Leonis'ti.

"O bizim umudumuz Regulus." Jennifer'ın safir mavisi gözleri Regulus'un gri gözlerinde durdu.

Sarışın kadın yerinden kalkıp Regulus'un yanına oturdu ve elini onun dizine koyarak "O bizim için umut değil miydi?" diye sordu.

Leonis'e hamileyken zor süreçlerden geçmişti Black ailesi. Bakanlık'taki davalar, Regulus'un Ölüm Yiyenler aleyhine verdiği ifadeler, kaçak Ölüm Yiyenlerden korunmak için bir süre saklanmaları... 

Sonra Leonis doğmuştu. Saçları sapsarıydı. Bir güneş gibiydi. İçlerine ümit olmuştu.

"Öyle Jen." dedi Regulus. "Öyle sevgilim ama bu bize çok uzak."

Jennifer omuz silkti. "Leonis'in uzak olmasından iyidir." dedi. "Ben senin annen değilim Regulus, oğlumu göz göre göre kaybetmeyeceğim."

Regulus kaşlarını çattı. Leonis'in bu evden çıkıp gittiği, bir daha dönmediği takdirde Atlas ve Heather'ın tavrı ne olacaktı onu düşündü. Kendisi Sirius'u kaybettiğinde ne yaşadıysa onlar da bunu yaşamayacak mıydı?

𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin