Dark Paradise

1.3K 143 172
                                    

Güneş doğarken sahildeki dükkanların sahipleri gelince onların telefonlarını kullanarak önce annemi aradık ben kızıcağını düşünürken o benim evden gittiğimin farkında olmadığını söyledi. Sonra dükkanları olan kişiler bize bezin bidonu verince onunla arabayı doldurup yolu çıktık ve şu an eve gidiyoruz ama bir değişiklik var, artık sanırım sevgiliyiz.

"Hyunjin."

"Efendim?"

"Biz neyiz?"

"İnsan." Hayır ben bu çocuğa salak mısın canım diye sorsam kabahat bende olucak ama sonra bana kabasın Felix diyorolar yoksa şimdiye kadar neler derim de.

"Onu bende biliyorum Hyunjin, biz neyiz diyorum, ikimiz?"

"Neyiz?"

"Bende onu soruyorum."

"Sevgili? Arkadaş?"

"Dalga geçmesene ya!"

"Ay tamam, sen ne olmak istersin?"

"Çek kenara utandım."

Bu çocuğun her yaptığı hareket beni utandırmaya çok rahat bir şekilde yetiyordu. Gerçekten kenara çekince şakamı yapıyorsun diye sorasım gelmişti ama o kadar güzel bakıyordu ki soramadım.

"Şakaydı o, sür arabayı."

"Oha ilk defa bana karşı nazik konuştun."

"Odun musun Hyunjin? Sür işte arabayı."
...

Hyunjin cezalı olduğu için ailesi anlamasın diye eve hızlıca dönmüştük. Tekrar arabayı park ettikten sonra ben kendi evime o da kendi evine girmişti.

Odama vardığında kendi odasına nasıl tırmandığını izlemek istiyordum örümcek adam gibi maşallah.

Tam odama girdiğim anda karşımda bekleyen iki çocuk gördüm. Birisi çok tandıktı ama öbürü kimdi?

"FELİX!"

"Şştt! Bağırma sabahın sekizi Seungmin. Sen niye okulda değilsin? Bu kim?"

"Bahsettiğim kişi işte. Sevgilim Jeongin."

"Memnun oldum, ben Jeongin ama bazıları fuck der."

"Fuck değil fox."

"He işte o."

Artık neye şaşıracağımı bilemez olmuştum. Seungminlerin odamda olmasına mı? Jeongin denilen bebek yüzlü çocuğun ilk okul düzeyinde ki ingilizcesine mi? Yoksa şu an camdaki Hyunjine mi?

"Hyunjin!"

"Adı Jeongin."

"Hayır çekil şurdan."

Önümde duran Seungmin ve Jeongini itip camda duran Hyunjin içeri girsin diye camı açtım.

"Neden burdasın."

"Evde kavga vardı."

"Bu saatte mi?"

"Malesef."

Hyunjini içeri aldıktan sonra hepimiz odamda bir yerlere oturduk.

"Siz sevgili misiniz?"

"Öyle miyiz Felix?"

"Öyle miyiz Hyunjin?"

"Doğru düzgün cevap verseydiniz keşke."

"Sanırım öyleyiz."

"Öyle miyiz?"

"Felix karar ver!"

"Ne bağırıyorsun Hyunjin!"

Born To Die❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin