Saçma bir günden güzel bir güne geçmeyi ve aynı zamanda dedeme verdiğim sözü tutmak için ilk adımı atmayı planlıyordum ancak böyle birşeyin imkanı var mı, maalesef ki hayır.
Hyunjin'i kendime aşık edecektim ama nasıl?
Sırf dün onun bana etek giydiğim için kız dediğinde dolayı bu gün ona inat fırfırlı gri eteğimi giyerek, kuralları siklemeyerek okula gidiyorum.
Okula araba yerine her zamanki gibi otobüse binip gidiyordum. Minho'nun çoğu gün verdiği dersler benim derslerimle uyuşmadığı için o daha sonra arabayla gelirdi.
Benim şu an tek derdim otobüse bende önce binen Hyunjin'i benim yerime doğru yönelirken oraya oturtmamaktı ve evet yerime oturan küçük orsbu Hyunjinmiş.
"Hey orası benim yerim."
"Artık benim."
"Hyunjin çıkar mısın lütfen?"
"Vayy Lee Felix lütfen dedi. Bu arada etek güzelmiş."
Gülümseyip yanına oturdum. Madem yerimi vermiyordu bende yerime en yakın yerde otururdum.
"Cidden yanıma mı oturacaksın?"
Onu umursamayarak kulaklıklarımı ve telefonumu çıkardım. İşte o güzel ses kulaklarıma doldu...
Ama bir türlü bana rahat vermeyen öküz Hyunjin gene tutamadı dilini.
"Ne dinliyorsun?"
"Bundan sana ne?"
"Sadece sordum."
"Young and beautiful."
"Onu kim söylüyor?"
"Nasıl bilmezsin! Sana inanamıyorum!"
"Ne var ya illa bilmeli miyim?"
"Tabikide evet. Bu hüznün tanrısı Lana Del Rey ve sen bunu bilmiyorsun öyle mi?"
"Hayatımda adını hiç duymadım desem yalan olmaz."
"Bunca zamandır hayatında Lana Del Rey olmadan nasıl yaşadın."
"Gördüğün gibi çokta güzel yaşadım."
"Al sende dinle. Genel kültürün gelişir."
The crazy days, the city lights
The way you'd play with me like a child
Will you still love me
When I'm no longer, young and beautiful?
Will you still love meÇılgın günler, şehir ışıkları
Benimle bir çocuk gibi oynama şeklin
Beni hala sevecek misin?
Artık genç ve güzel olmadığım zaman?
Beni hala sevecek misin?"Bu ne be? Çok banal."
"Terbiyesiz Lana karıma asla hakaret ettirtmem, birde konservatuara gidiyosun."
Sanırım Hyunjine bunu söylediğim zaman aklımda tek bir şey vardı...
Dudakları...Onlar muazzam gözüküyorlardı. Gerçekten hayatımda gördüğüm en biçimli dudakladı. O da genç ve güzeldi ve kesinlikle yaşadığında da böyle kalacaktı.
Kendimi daha fazla ona kaptırmamak için kulaklığı onun kulağından çıkarttım.
"Hey! Neden çıkarıyorsun?"
"Sevmedin, bari ben dinliyim."
"Hayır bende dinlemek istiyorum." Elimdeki kulaklığı alıp tekrar kendi kulağına taktı bende ardından şarkıyı tekrar başlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die❛Hyunlix
Fanfiction"lana del rey hüznün tanrısı!" "hayır çok zevksizsin!" -Femlix -Yan ship Minsung + Chanchang + Jeongmin -Argo içermekte -Psikolojik sorunlar içermekte Hyunlix+Lana del rey şarkıları= müq uyum #lanadelrey 1 #borntodie 1