Salvatore

1.6K 188 135
                                    

Pow yazar

"Bu gün okulda konser vereceğiz."

"Bundan benim neden haberim yok?"

"Üç gündür okula gelmediğin için olabilir mi?"

Duruma sinir olan Felix o kalın sesini daha da kalın çıkmaması için inceltebildiği kadar inceltmeye çalışarak "olabilir." Dedi.

Okula vardıklarında herkesin konser sahnesi için hazırlıklara yardım ettiğini gördüler

"Benim dersim var sonra görüşürüz."

"Bende seninle geliyim aşkım."

Minho ve Jisung birlikte binaya giriş yaptıklarında Felix ve Hyunjin'de braber kalmışlardı.

"Ben-"

"Malum benim konser için hazırlanmam lazım. Konserde görüşürüz."

"Görüşürüz."

İkiside ayrılmışlardı. Felix dersine Hyunjin ise hazırlıklara yardım etmeye ve son provaları yapmaya gitti.
...

Konser vakti sonunda geldiğinde herkes bir yere oturdu. Okulun büyük bir konser alanı vardı ve yaklaşık bin kişiyi yani okulun tamamını sığdırabilecek bir kapasiteye sahipti.

Felix, Hyunjin'i rahatça görmek için önlerde bir yere oturdu.

Birkaç dakikanın ardından Hyunjin ve diğer müziğe eşlik edecek kişiler hep birlikte sahneye gelmişlerdi. Büyük bir alkış. Hyunjin eliyle üç iki bir yaptıktan hemen sonra diğerleri enstrümanları çalmaya başladılar, Hyunjin'de müziğe girmek için son bir kere boğazını temizledikten sonra tiz sesiyle müziğe giriş yaptı.

All the lights in Miami begin to gleam
Ruby, blue and green, neon too
Everything looks better from above my king
Like aqua marine, ocean's blue

Miami'deki bütün ışıklar parıldamaya başlıyor
Yakut kırmızısı, mavi ve yeşil, neon da
Kralımın üzerinden her şey daha iyi görünüyor
Aquamarine gibi, okyanus mavisi

Felix duyduğu şarkıya inanamadı. O Lana Del Rey söylüyordu. Başta hiç beğenemediği şarkıcının şarkısını söylüyordu. Felix'in en sevdiği, en çok değer verdiği, hayatındaki her şeyin en'i olan kişinin şarkısını seslendiriyordu. Şaka mıydı? Hayır.

...The summer's wild
And I've been waiting for you all this time
I adore you, can't you see, you're meant for me?
Summer's hot but I've been cold without you
I was so wrong not to tell

...Yaz sıcak
Ve ben bunca zamandır seni bekliyordum
Sana tapıyorum, göremiyor musun, benim için yaratılmışsın?
Yaz sıcak, ama sensiz üşüyordum
Söylememek konusunda çok yanılmışım

Felix'in kalbi o kadar hızlı atıyordu ki, sevdiği çocuğun onun en sevdiği şarkılardan birini söylemesi ve bunu onun gözlerine bakarak yapması çok daha hızlandırıyordu. Ayrıca şarkının anlamını da düşündükçe daha çok kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.

İçinden, yıllar önce böyle bir olayın gerçekleşecek olduğunu biri bana söylese asla inanmazdım, diye geçirdi Felix.

Şarkı bittiğinde herkes ayağa kalkmış alkışlıyordu. Felix ise gözleri dolmuş bir şekilde Hyunjine bakıyordu. Büyülenmişti...

"Evet, teşekkürler, aslında bu şarkıyı yeni tanıştığım ama çok sevdiğim biri sayesinde öğrendim, o kendini biliyor ama bence herkes öğrenmeli, değil mi Lee Felix?"

Şimdi ise herkes Felixe bakıyordu ve herkesin aklındaki tek soru ikisinin nerden tanıştığıydı. Doğru bir soru, ikisinin aynı yerde yaşadığını bilen yok, ikisi de farklı bölümde okuyor ve ikisininde birbirinden oldukça uzak tarzları var.

Herkesin aklına bir soru var evet ama dile getirilen tek soru "hyunjin bir etekli erkekten mi hoşlanıyor?" Oldu. Bardağı taşıran son damla.

Hyunjin duyduğu bu cümleden sonra mikrofona konuşmaya devam etti.

"Açıkçası evet. Etkli bir erkekten hoşlanıyorumdur belki ama bu sizi ne kadar alakadar eder?"

Felix mi? Bu cümleden sonra şaşkınlık içinde Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin ona bakan şaşkın bakışları görünce 'ne var' dermiş gibi kafa salladı.

Felix o an girdiği şoka ve etrafındaki konuşmalara dayanamayıp ordan ayrıldı.

Aslında kötü düşünceler yoktu kafasında. Aslında olan şey midesinde kelebeklerin uçmasıydı. Hyunjin ne kadar doğru söyledi bilmiyordu ama eğer bunlar gerçekse Felix hem aşık olduğu kişiyle beraber olabilirdi hemde dedesinin yüzünü karar çıkarmazdı.

Ama eğer yalan söylüyorsa bir kalbin kırılacağı kesindi...

Bölümü yazmayı bitirdiğimde direk olarak tepkim ben ne yazdım yaa oldu duxkdhxkdhj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümü yazmayı bitirdiğimde direk olarak tepkim ben ne yazdım yaa oldu duxkdhxkdhj

Ayrıca kötü bir zamandan geçiyodum o yüzden bölümleri fazla dramatize etmiş olabilirim o yüzden biraz daha normal güzel bir bölüm yazmam uzun zaman aldı hâlâ bölümlerden sıkılmadan okuyorsanız ne mutlu bana🌸

27.04.2021

Born To Die❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin