52

184 28 32
                                    

"İçine sindiğine emin misin güzelim? Aceleye gelsin istemiyorum." Ji Won telefon konuşmasını bitirip yanıma geldiğinde elimde tuttuğum gelinliği ona gösterdim. "Eminim, bu güzel."

  Gelinlik almaya gelmiştik, Ji Won mümkün olan en kısa sürede evlenmek istiyordu ve ben de dur diyemiyordum. Ne de olsa söz ağzımdan bir kere çıkmıştı.

  Ona uzattığım gelinliği eline alarak inceledi. "Biraz.. Hatta fazla sade değil mi? Kızların gelinlik hayallerinin hep şaşalı olduğunu sanırdım."

  Gülümsedim. "Fazla aşırılığı sevmiyorum. Bence gayet iyi."

"Haklısın." 

  Biraz soğuktu bana karşı.

  Çünkü o gelinlik almak istememişti, benim için tamamen bambaşka bir gelinlik dikilmesini istemişti ama ben gerek olmadığını söyleyerek teklifini geri çevirmiştim.

  Ne gerek vardı? Alalım işte normal gelinliklerden.

  Neyse..

  Ji Won gelinliği tasarımcıya gösterip mümkün olan en kısa sürede benim vücut ölçülerime göre ayarlamalarını istemişti.

  Ardından gelinlikçiden çıktık ve Ji Won beni eve bırakmayı teklif etti. "Annen ve babanla ne zaman tanışacağım?"

"Benden aceleci çıktın bakıyorum." 

  Güldüm. "Birkaç gün içinde evleneceğimizi söyleyen sen değil miydin?"

"Pekala, asla söylediğinin üstüne söz söylemeyeceğim. O zaman bugün ailemle tanışmak ister misin?"

  O sırada gözlerim parmağımdaki yüzüğe kaydı. "Elbette isterim. Sence şaşırırlar mı?"

"Annemi bilemem ama babamın çok şaşıracağı kesin. Son iki yıldır beni umutsuz vaka olarak görüyor." 

  Dudaklarımı büzdüm. "Kim bilir neler yaptın da adam seni evlendirmeye çalışıyor."

"Birtakım aksilikler.." 

  Saçlarımı elimle geriye attım, çok duymuştum o birtakım aksilikleri. "Hep öyle derler zaten."

"Tamam Jisoo kapatalım konuyu. Yoksa benimle evlenmekten vazgeçeceğinden korkuyorum." Gülerek konuşmasından sonra elindeki uzaktan kontrol düğmesi ile arabanın kilidini açtı. "Hadi ya. O kadar çok muydu 'birtakım aksiliklerin'?"

  Ön koltuğa oturduğumda o da sürücü koltuğuna oturarak kapıyı kapattı. "Evleneceğim kadınla önceki haltlarım hakkında konuşmak istemiyorum desem, anlayış gösterir misin?"

  Sol elini giydiğim etekten dolayı çıplak kalan bacağıma götürdü. 

  Tam gülümseyeceğim ve onu onaylayacağım sırada gözüm sokaktan geçen tanıdık bir yüze takıldı. 

  Gelinlikçinin önünde bir kız ile birlikte duran Yoongi'ye.



  Gelinlikçinin önünde bir kız ile birlikte duran Yoongi'ye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

final yaklaşıyor 🕵️‍♂️

size bol şoklu bir final hazırladım:)

trouble! series: delayed distress  [les panic] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin