"Ne?"
Gülerek ellerimi tuttu. "Tamam aptal olduğumu düşünüyorsun şu an. Haklısın da."
"Aptal olduğunu düşünmüyorum ama hayatında sadece iki kez gördüğü birine evlilik teklif eden birini hiç görmedim." Dedim o hala ellerimi tutarken.
"Pekala, en başından anlatmalıyım sanırım. Babam bir süredir tepemde ve evlenecek doğru düzgün bir kız bulmazsam şirketteki haklarımı elimden almakla tehdit ediyor. Az önce arayan erkek kardeşimdi, bana hala birini bulup bulamadığımı sordu. Buldum Jisoo, aradığım kız sensin."
Yataktan kalkarak önümde diz çöktü. "Benimle evlenir misin?"
Şaşkındım. İlk defa evlilik teklifi alıyordum ve bunun da hiç tanımadığım birinden gelmesi zaten yeterince garipti. "Pazardan armut mu seçiyorsun be?!"
Adını hatırlayamadığım adam ani çıkışımla şaşırmıştı. "Hayır, ne alaka?"
"Birini bulup bulamamak falan.. Evliliğin ciddi bir şey olduğunu bilmiyor musun?"
Gülümsedi. "Biliyorum elbette. Bu yüzden seninle evlenmek istiyorum."
Kaşlarımı çattım. "Ya ben seninle evlenmek istemiyorsam?"
"Şu anda bir erkek arkadaşın olduğu için böyle konuşuyorsun değil mi?" Dedi gözlerime bakarak.
"O benim erkek arkadaşım değil."
"O zaman neden benimle evlenmek istemiyorsun?"
"Çünkü seni tanımıyorum. Sana nasıl güvenebilirim?" Dedim bakışlarımı gözlerinden kaçırırken. "Haklısın Jisoo, tamam. Ama sana bir şey söyleyeyim mi?" Yutkundu. "Erkeklerin huyunu asla değiştiremezsin. Aldattıysa bir daha aldatır. Ne kadar söz verirse versin, ama sanırım sen, seni aldatan erkek arkadaşına dönmeyi tercih edeceksin." Burukça güldü ve ayağa kalktı. "Üzülmeni istemem Jisoo. Fakat onunla birlikte olmaya devam edeceksen kendini ömrü boyunca aldatılmaya hazır olmak için hazırlasan iyi edersin."
Ciddi miydi?
Yani Yoongi beni bir kez daha aldatır mıydı?
Hayır! Ama.. Emin değilim. "Beni yine mi aldatır yani?"
"Emin değilim ama gözlemlerim bunlar."
Alt dudağımı ısırdım ve kafamı kaldırdım. "Eğer seninle evlenirsem.. Hep evli mi kalacağız? Yoksa sözleşmeli mi..?"
"Şirketin başına geçmem için insanları gerçekten birbirimizi sevdiğimize inandırırsak üç veya dört ay evli kalmamız yetecektir. Fakat sonrasında boşanmak istemezsen bana uyar."
Ona uyar? Ne anlamda uyar yani? "Nasıl yani bana uyar derken?"
Omuz silkti. "Senden hoşlandım. Eğer zamanla sen de benden hoşlanırsan evliliğimiz gerçeğe dönüşür ve boşanmayız."
Aptallıktı bu.
Tamam adam ultra yakışıklıydı ama sonuçta evlilikten söz ediyordu! Bir yanım onunla evlenmemi ve Yoongi'ye nispet yapmamı söylüyordu ama.. Sonra buna çok pişman olabilirdim.
Öteki yanım ise adamın teklifini reddedip Yoongi'den açıklama yapmasını istemem gerektiğini söylüyordu.
Doğru olan hangisiydi? Tanrım lütfen yardım et..
"Benim bundan çıkarım ne olacak?"
Gülümsedi. "Eşim olarak Çin'deki ve Amerika'daki şirketlerimizin hepsinden %30 oranında hisse alacaksın, tabi babam Kore'deki çoğu villayı üstüne yapmamı da isteyecektir."
"Ya boşanırsak?" Dedim biraz kuşkulu.
"Boşanırsak sahip olduğun her şey sende kalır."
İyi bir teklifti ama.. Değer miydi? Yani sırf para için evlenmeme.. Sevdiğim adamı bırakmama.. Pardon. Sevdiğim adamın beni aldattığını hesaba katmayı unuttum. "Bu biraz tehlikeli değil mi senin için? Sonuçta çok az tanıdığın birine şirketinden hisse veriyorsun."
Sol elini yanağımın üstüne koyarak okşadı. "Çok z tanıdığım biriyle evlenmek istiyorum, bence en tehlikelisi bu."
Benim için de tehlikeliydi. "Eee, kararın?"
Düşünmem gerekiyordu.. Bu öyle bir çırpıda verilebilecek bir karar değildi sonuçta hayatımı başka birisiyle birleştirecektim eğer kabul edersem. "Düşünmek istiyorum.. Birkaç gün. Olur mu?"
Elini koyduğu yanağımdan çekti. "Tabi."
Ayağa kalktı ve şifonyerin üstündeki kalemi alarak ilaç kutusunun üstündeki notun arkasını çevirdi. "Numaramı buraya yazdım, hazır hissettiğinde aramanı bekleyeceğim."
arkadaşlar anlamayanlar varsa ji won ikon'dan bobby, sahne ismini kullanmak istemediğimden gerçek adını kullandım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trouble! series: delayed distress [les panic] ✓
Fanfiction-tamamlandı- 'trouble' serisi 1. kitaptır Kim Jisoo kendisinden hoşlanan çocuğa sevgilisi ile öpüşürkenki fotoğrafını atmıştı. >Yüksek Sıralamalar< jichu| #1 miyeon| #1 joohyun| #2 kimjisoo| #4 by| eylvis