Arkadaşlar 1. kitabım okunma sayısı beni gerçekten çok mutlu etti. Umarım hikayemi beğeniyorsunuzdur. Okul yüzünden pek yazmaya vaktim olmuyor. Seneye sınava gireceğim için şimdiden hazırlanmaya başladım. Beklediğiniz için teşekkür ederim.Neyse beni boş verin. Hikayemize bakalim bu arada uzun yorum isterim.... Sizi seviyorum....
Yun ağzından
Ben: Oppa a- ama Teahyun oppa
Teahyun: Merhaba bebek.
(Şimdi siz dersiniz bu çocuk kim diye aslında daha önce bahsetmiştim.İlk exo yurduna gittiğimizde suho oppayla karşılaştığımda ondan bahsederken Yuni yanına onunla gelen bir tane daha oppa var demiştim ya işte o oppa bu oppa.)
Ben: Oppa? ama? sen?.... inanmıyorum.
Kollarımı yavaşça boynuna doladım. Teahyun oppayı da severdim. Ama Suho oppa favorimdi. Teahyun oppa nasıl diyim? Ego yığınından başka bir şey değildi. Kendine çok güveniyordu. Ama benim kalbimi kazanmak için bir kutu çikolata yeter. O da Suho oppa gibi bana düzenli çikolata getirirdi.
Teahyun : Şimdi burada ne işin var diye sormayacağım. Kai değil mi?
Yavaşça başımı salladım.
Ben: Fotoğrafçı olduğunu bilmiyordum. Gerçekten.
Teahyun: Uzun hikaye. Bir ara kahve içersek anlatabilirim.
Ben: Olur.
Teahyun oppa sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdi. Teahyun oppa geçmişe göre fazlasıyla değişmişti. Baya yakışıklı olmuştu. Açıkçası Yuni ile aralarında ne geçtiğini bilmiyorum. Yuni - Joon Myeon - Teahyun üçlüsü beraber kampa gittiklerinden beri onları hiç bir arada göremedim. Zaten ardından Suho oppayla ablamın arası açıldı. Artık şu olayı öğrenmem gerek.
Ben: Teahyun oppa?
Teahyun :Efendim?
Ben: Ben senden bir şey isteyecektim
Teahyun: Bir şey?
Ben: Evet bir şey.
Açıkçası hayatımda şu an yaptığım kadar aeygoyu hiç yapmadım. Ve Teahyun oppa aeygo yapmamdan hiç hoşlanmamış bir yüz ifadesi vardı. Tamam aeygo yaparken pek tatlı olmam.
Teahyun: Şempanze taklidi mi yapıyorsun?
Ben: Ne alaka?
Teahyun: Ne biliyim çiftleşme zamanı gelmiş şempanze gibi cins cins hareketler yapıyorsun
Ben: Oppa!!
Teahyun: Tamam tamam.
Ben: Oppa şeyy.. Yuni ile aranı-
Kai: Ben geldim
İyi halt yedin Kai iyi halt yedin. Niye tam soracakken gelmek zorundasın ki? Niye?! NİYEEE!!! İçimden bir yandan Kai ye küfürler savururken ona kızgın bir bakış attım. O ise sadece bana boş boş bakıyordu. Sakinleşmek için gözlerimi kapattım. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)
FanfictionBir insan bir baş belasını ne kadar çekebilir ki ?Yun ise tam bir baş belası başına bela olduğu hikayeye gidelim..... 2. Kitap Kapak tasarımı @sehuninz e aittir. Teşekkür ederim 😊