Yeni bölümü geç paylaştım değil mi? Özür dilerim. İnternet im olmadığı için İnternet bulunca yazıyorum. Neyse beni boş verin iyi okumalar....
Yun ağzından
Ben: KİMSİN SEN!!
Kız sınırlarımı acayip derecede zorluyordu. Birden bağırınca kız arkasını döndü. Bana şaşkın kocaman gözlerle bakıyordu. Yanımdaki D.O yu görünce sanki piyangodan para çıkmış biri gibi sırıtıyordu. Kız D.O ya bakmaya devam ederken bir kaşım havada-Evet tek kaşımı kaldırabiliyorum yehet- D.O ya döndüm. DO oppa kızı gördüğüne o kadar şaşırmış olmalı ki gözleri yuvalarından fırlayacak gibi bakıyordu.
Kız: Oppa!!
Kız bir anda D.O oppanın üzerine atladı. Gerçekten atladı. Do bir iki adım geriye doğru adımladı. D.O oppa birkaç saniye afallasa da kollarını kızın beline doladı. Ne yani bu eteksiz göt D.O oppanın sevgilisi mi? Yok artık!!
D.O: Senin burada ne işin var?
Kız: Oppamı görmeye geldim.
D.O : Xiumin hyungun bundan haberi var mı?
Kız: Sürpriz olacak ki?
D.O: Sence hyung bundan hoşlanacak mı?
Kız: Bilmem
Kız bir anda D.O oppaya aegyo yapmaya başladı. Ve itiraf etmeliyim gerçekten tatlı görünüyordu. D.O oppa bir anlık kıza sinirle baksa da kızın aegyosundan dolayı yüzü yumuşamıştı. D.O oppa büyük bir iç çekişin ardından odanın kapısını açtı. D.O oppa içeriye girerken kıza ölümcül bakışlar atarak odaya doğru ilerledim. Şimdi benim kafam ciddi anlamda karıştı. D.O ya oppa dedi ardından Xuimin oppa araya karıştı. Yok ben kesin kan kaybettiğimden beyin fonksiyonlarım durdu. Kıza ölümcül bakışlar atmaya devam ederken birine çarpmanın etkisiyle yere düşmeyi beklerken birinin kollarına düştüm.
Kai: Bu sefer olmaz prenses.
Kai gözlerime öyle güzel bakıyordu ki büyülenmemek için içimde fırtınalar kopuyordu. Beni yavaşça kaldırırken ona yaramazca bir gülüş attım. Kai belimdeki ellini henüz çekmemişti. Ellerini çekmesini beklerken beni kendine doğru çekti. (Ne çekmeli bir cümle oldu J) Yavaşça kulağıma fısıldadı.
Kai: Umarım ilerdeki çocuklarımız sana benzemez. Yoksa çekeceğimiz var.
Kocaman gözlerle kaiye döndüm. Çapkın bir şekilde bana sırıtıyordu.
Chanyeol: Öhöm öhöm
Sehun :Y a ama lütfen olan var olmayan var
Kai: Aman sanki çok yalnızsın
Ben: Değil mi?
Kai: Yun, bitanem 2 dk susar mısın?
Ben: Niye?
Kai : Susma Yun aman sakın susma sen susarsan dünyadaki bütün sular çekilecek insan soyunun nesli kuruyacak buzul çay bir daha yaşanacak ya!
Ben: Susma sustukça sıra sana gelecek!!
Lay: Ne alakasız konuşma yapıyorsunuz siz boşuna gürültü yapmayın.
Lay dediği cümleden sonra bakışlarımı ona çevirdim. Bana sırıtarak bakıyordu. Gamzesi bana gel bak ne kadar derinim içimde boğul der gibiydi. Gülümseyerek arkasında konuşan üyelere baktım. D.O Xiumin e bir şeyler demiş Xiumin oppa nın gözleri kocaman olmuştu. Bir anda odadan ışık hızıyla çıktı. Neden DO nun dediği şeylerin eteksiz götle ilgili olduğunu düşünüyorum? Bu eteksiz götle Xuimin oppa mı sevgili şimdi? Kim lan bu kız? Bütün üyeler Xiumin oppa nın arkasından bu ne yapıyor şeklinde sızlansa da kimse üzerinde durmadı.
Xuimin oppanına arkasından bakarken bir şey fark etmiştim. Benim belimdeki eller nerde? Bir an afallasam da odanın içinde Kai yi aramaya başladım. Koltuğa oturmuş Sehunla telefonda bir şeye bakıyordu. Yavaş adımla koltuğun arkasına ilerledim. Telefonda neye baktıklarına bakmak için yavaşça sokuldum. Bir anda belime değen elle yerimde sıçradım. Belime dokunan kişinin kim olduğuna bakmak için döndüm. Suho oppa eliyle şişşt şeklide bir şeyler yapıyordu. Tamam anlamında kafamı salladı. Suho oppa benim yerimi alıp Sehun ve Kaiye katıldı. Ya bunlar telefonda neye bakıyorlar. Delir cem. Aishh.
Suho: Miranda Kerr? Vaayy
Sehun: Hyung çok güzel değil mi?
Suho: Eh yani. Kai sence?
İşte Joon myeon oppa farkı. Seni seviyorum opaa.
Kai: Bir içimlik su
Kai nin kurduğu cümle sonucu gözlerim kocaman olmuştu. Bekleyin bir dk o Miranda Kerr e ne dedi? Tamam Kadın bende güzel olabilir. Hatta Victoria secret mankeni olabilir ama bu? Şimdi biraz düşününce kadın harbi bir içimlik su. Ama bunu sevgilim söyleyemez. Olmaz! Tam ağzımı açmış bağıracakken Kai nin söylediği sözler deli gibi sırıtmama neden oldu.
Kai: Bir içimlik su. Ama insan tek içimlik suya ihtiyaç duymaz. İnsan susuz yaşayamaz. Benim suyum Yun oldu. İsterse bütün mankenleri önüme dizsinler benim hayatımı güzelleştiren bir manken zaten var. Gördüğüm en güzel baş belası o.
Tam Kai ye seslenecekken çalan telefonum bütün her şeyi mahvetti. Kai birden arkasını dönünce ona gülümsedim ve koşarak odadan çıktım. Kamera aletlerinin olduğu yerde durup telefonu açtım. Araya tabiî ki de uyuz ablam.
Yuni: Yuuuuuuunn! Canım kardeşim.
Ben: Yuniiiiii! Uyuz ablam. Buyur?
Yuni: Nerdesin?
Ben: Exo ile beraberim.
Yuni :Yani Xuimin de orada
Ben: Xiumin oppa Exo da olduğuna göre?
Yuni: Adresi mesaj atsana?
Ben: Niye?
Yuni: Xiumine sürpriz yapacağım.
Ben: Sürpriz?
Yuni: Sürpriz evet. Bak söyle yoksa evde seni güzelleştirmeye çalışırım
Ben: Okay hemen atıyorum.
Telefonu kapatıp oflaya oflaya Yuni ye mesaj attım. Bu kız Xiumin oppadan hoşlanıyor mu? Gerçekten! Kafamı telefondan kaldırdığımda gördüğüm manzara ile bütün dünyam karardı. Eteksiz göt Xiumin oppa nın yanağına yapışmış sulu bir öpücük konduruyordu. Ne yaptım lan ben? Yuninin mezarını kazdım. Tamam şu eteksiz göt kimmiş öğrenelim. Hırslı adımlarla ikisiniz yanına gittim. Xiumin oppa bana gülümsedi.
Xiumin: Merhaba Yun.
Ben :Merhaba oppa bu eteks- yani bu kız kim?
Xiuimin :Kız kardeşim.
Ben: Haa?
Kız :Merhaba
Kız bana şirin bir şekilde elini uzattı. Gülümsemeye çalışarak elimi kıza uzattım. Lan ben kıza sabahtan beri demediğimi bırakmadım kız Xiuimin oppanın kardeşi çıktı. İyi mi? En azından Yuni kurtuldu. Bu da bir şey.
Biraz zaman geçtikten sonra bizim eteksiz göt ile iyi anlaşmıştım. Sohbetimizi baya ilerletmiştik. Ben, Kai, D.O ve Kız beraber oturuyorduk. Yuni gelmiş ve herkese yemek almıştı yani Exo üyelerine. Sohbet ederken Yuninin bağırışıyla hepimiz durduk. Koşarak Yuninin yanına gittiğimde Teahyun ve Suho oppa birbirlerini öldürecekmiş gibi bakıyordu. Biri bana neler döndüğünü anlatabilir mi?
Yeni bölüm. Yeni bölüm.Arkadaşlar geç paylaştığım için özür dilerim ayrıyetten bu zamaa kadar beklediğiniz için teşekkür ederim. Ahh bu arada diğer hikayem olan Ajana da bakarsanız çok sevinirim. Sizi seviyorummm.... Bu arada media çok güzel dimi?
-Dizzycns :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)
FanficBir insan bir baş belasını ne kadar çekebilir ki ?Yun ise tam bir baş belası başına bela olduğu hikayeye gidelim..... 2. Kitap Kapak tasarımı @sehuninz e aittir. Teşekkür ederim 😊