Bölüm 9 Market

4.1K 302 46
                                    

    Asdfghjkl merhaba arkadaşlar.... 

 Yun ağzından

   Sabah gözleimi açtığımda bana bakan bir çift boncuk gördüm. Pardon güvercin gözüymüş. Kendileri pencere konmuş bana bakıyorlar. Kafasını bir sağa çevirip bana bakıyor sonra terkrar kaldırıyor öyle bakıyordu. Ona uyup bende onun gibi yapmaya başladım. Yataktan kalkıp pencerenin önüne gittim. O bana yapıyordu bende ona yapıyordu. Ötmeye başladı. Bende tabi... Ama benim seslerim daha çok ip ile tavana asılmış tüğlerini teker teker yolunan bir güvercinin sesine benzediği daha doğru bir terim olur. Güvercin zafer kazanmışçasına öterken bende onu penceremden kışkışlamaya uğraşıyordum. 

Kai: Ne yapıyorsun?

Ben: Aaaa manyak mısın insan bir ses verir

Kai: Afadersinde bu ses ne?

Ben: Hani?

Kai: Kızım işte sesim çıkıyor

Ben: Tamam onu bende duydum. Senden isteğim 

Kai: Yun sabahları kalktığında salaklaşıyor musun?

Ben: Biraz

Kai: Belli salağım diye bağrıyorsun.

Ben: Ne bağırması be!!

Kai: Çıkardığın şu gurruhgkhkrnh sesi

Ben: O güvercin sesi bir kere

Kai: Ne?!  Boğuluyorsun sandım.

Ben: Nesi boğuluyormuş gibi çıktı o sesin?

Kai: Daha çok boğazına bir şey takılmış sonra gelip biri boğazında bıçak dayamış sende yardım çığlığı atıyorsun. İşte böyle bir ses

Ben: O sesi sen nerden biliyorsun?

Kai: Daha önce Tao yurttayken yaşadı.

Ben: Diyecek söz yok. Pass 

Kai: Yeaaaayyyy I vin ( Yes benim inglizce süper I win olcek gardaşlar o)

Ben: Bravo sana ödülün yatağmdan kalkacaksın ben aşağıya inip kahvaltı hazırlayacağım.

Kai: Beni neden odanda bırakıyorsun? İyi şeyler seziyorum.

Ben: Mutfakta annemin porselenleri var. Yılda bir kere iniyo zaten sofraya onları parçalamanı göze alamam

Kai: Annen bana kıymaz ki?

Ben: Tamam tamam. Açım ben şimdi senden bir şey isteyebilir miyim?

Kai: Ne istiyorsun baş belası?

Ben: Lütfen kahvaltıya bu pijamalarla gel Hahahahahahaha..

Kai: Hayatta olmaz ilk işim bunları çıklarmak.

Ben: Ama çok yakışıklı olmuşsun.

Kai: Sorun değil evlendiğimizde evde giymek için alırım.

     Bu sözden sonra benim gibiyseniz ki bir çok kişi benim gibi odadan ışık hızıyla çıkarsınız. Aşağıya indim. Evdeki rahatlığa bakılırsa ev kralları, kraliçeleri ve prensesleri çoktan evden çıkmışlar. Eee babamın halinden belliydi bunu yapacağı. Mutfağa gidip kahvaltılık şeyleri çıkardım. Açıkçası kahvaltılarımın olmazsa olmazı gevreklerim. Gevreklerimide masaya yerleştirdim. Merdivenden ses gelince merdivene doğru döndüm. Kai üzerini giyinmişti. Hatta bende kalmış ceketinide giymişti. Yakışıklı görünüyordu. Yavaşça bana doğru geldi ve dudaklarıma masum bir öpücük konudurdu.

Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin