Açıkçası bir olay karşısında kafam karmakarışık oldu. Bazı okuyucularım artık kitabın finalini gelmesini istiyor. Açıkçası final yapıyım mı yapmayayım mı bu size kalmış bir şey. Size soruyorum. Evet cevabınız?
Neler oldu hatırlayalım. Kai nin eski sevgilisi başından geçenleri Yun a anlatmıştı. Yun ise Kai yi affetme kararı almıştı. Ablası ile beraber hazırlanıp Kailerin yurduna gitmişlerdi. Kai ona ufak bir süpriz yapmıştı.
Chenin peşinden gittim. Chen beni salona doğru götürdü. Salona girdiğimde gördüklerimle şaşkına döndüm.
Kai: Beni afeder misin prenses?
Hepiniz romantik bir ortam bekliyordunuz dimi? Doğruyu söylemek öyle bir şey ortada yoktu. Kai salondaki koltuğa oturmuş Bana ultra şişmiş kırmızı gözlerle bakıyordu. Sehpanın üzerinde nereden baksanız 15 e yakın bira şişesi duruyordu. Gerçekten benim yüzünden kendini içkiye vurmamıştı dimi?
Ben: Kai?
Kai: Lütfen Yun sana yalvarıyorum. Biliyorum bana kızgınsın ama sadece dinle
Ben: Kai bu hal ne böyle? İçki mi içtin?
Kai: Hayır Yun bira şişelerinin kapaklarını açıp başımdan aşağıya döktüm.
Ben: Kai! Sana bir soru sordum.
Kai: Ben de bir soru sordum.
Ben: Farkında mısın? Bir programınız var ve sen şişmiş gözlerle mi katılmayı düşünüyorsun?
Chen: İğne batıralım belki iner.
Ben: Bu kadar akkılı olmayı nasıl başarıyorsun oppa?
Chen: Ben ve zekam
Chen oppa ile konuşmamız bir elin beni sürüklemesiyle sonlandı. Kai beni bileğimden yakalayıp iç odalara doğru sürüklemeye başladı. Sonunda onun odasına geldiğimizde kapıyı açıp beni içeri itip kapıyı hızlıca çarparak kapattı.
Ben: Kapıyı kırcan kapıyı biraz yavaşş
Kai: Umrumda mı? Beni affet bende seni bu odadan çıkarayım.
Ben: Ne? Saçmalıyorsun Kai
Kai: Tam tersine. Bana bak Yun bana baktığında ne görüyorsun?
Pişmanlık, aşk, ızdırap, üzgün, umut bunların hepsi... gerçekten üzülmüş olmalı. Gözlerindeki umut ışıltısı onu o kadar yakışıklı gösteriyordu ki...
Ben: Şişmiş 2 tane göz görüyorum.
Kai: Sende taktın gözlerime
Ben: Ama ne yapıyım kötü görünüyorlar.
Kai: Ama gözlerim kalbi kadar kötü olamaz.
Ben: Kai bana kamyon arkası yazıları söyleme
Kai: Kamyon çeker 10-20 ton gönlüm çeker Paris Hilton
Yun: Ne?
Kai: Yollar hızıma Kızlar bana hasta
Yun: Kai bitanem sen iyi misin?
Kai: Sen biraz önce ne dedin?
Yun: İyi misin gaşşim?
Kai: Yuuuun insanı deli etme!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)
FanfictionBir insan bir baş belasını ne kadar çekebilir ki ?Yun ise tam bir baş belası başına bela olduğu hikayeye gidelim..... 2. Kitap Kapak tasarımı @sehuninz e aittir. Teşekkür ederim 😊