Bölüm 14 Hikaye askıya alınıyor!!!

2.9K 266 26
                                    

 Biricik sevgililierim nasılsınız? Yai yi herkez geri istiyor dimi? Bu arada benim yorumlarım nereye gitti ya?:'( Sonracıma diğer hikayem ajanı okuyan kaç kişi var? Dğruya doğru o hikayemi birazcık fazla seviyorum. Neyse yeni bölüm istiyenler sizin için. Ha bu arada 1. kitabı okuyupta 2. kitabı okumayan varsa ona tavsiye edin. 1. kitap okunuyo da 2. kitap okunuyo mu? Bilinmiyor. Çok konuştum dimi? İyi okumalar....

Yun ağzından

  Güne büyük bir esnemeyle başladım. Dün Je Hee ile olan konuşma ve vedalaşma sonrası eve gelip Kai yi nasıl daha doğrusu Kai nin beni nasıl affedeceği ile ilgili düşüncelerle dövüşmüştüm. Ve yenen tabiki de onlar! Gerçekten benim beynimin içindeki nöronlar halay çekiyor. Çalışmıyorlar. Yataktan büyük bir oflamayla kalktım.

Yuni: Çok ofladın hayırdır?

Ben :Aaaa manyak insan bi ben burdayım der 

Yuni :Ben burdayım!

Ben: Çok komik (!) asıl sana hayırdır?

Yuni :Ne yani kardeşimin odasına gelemez miyim?

Ben: Yuni sen seni tecavüz etselerde benim odama uğramazdın hayırdır yoksa?

Yuni: Ne diyorsun sen ya?!

Ben: Çok acıttılar mı canını kıyamam ablama şimdi seni evledirmek gerek

Yuni: Yun!! Çok konuşuyorsun

Ben: Gerçek yani waaooooo

Yuni: Yun sinirlerimi attırma sana yardıma geldim biricik kardeşim

Ben: Ciddiyim ya sana tecavüz etmişler ya da kaç aylık ömrün kaldı?

Yuni : Eğer saçmalamaya devam edersen Kai ile -

Ben: Benim canım ablam güzeller güzeli Benden bin kat güzel evimizin bir numaralı göz ağrısı nasıl olacakmış barışmamız?

Yuni: Hah şu... Şimdi zaten yurtlarına gitsen Kai seni affedecek. Hazırlanda gidelim

Ben :Gidelim derken?

Yuni :Biz

Ben: Biz?

Yuni :Evet biz

Ben :Ne ayak la? Ne oluyor lan!

Yuni :Yok bi şey

Ben : Yeme lan beni? Kiminle buluşacaksın?

Yuni :Ne buluşması?

Ben: Gara ambar kamyoncular derneği buluşması.

Yuni :Ne?

Ben: Tamam geliyorum üzeimi değiştirecğim.

Yuni :Tamam çabuk.

Ben :Daha kahvaltı etcem.

Yuni: Kahvaltı edip ne yapcan kilo alırsın?

Ben: Ölücem açlıktan ölücem hadi in aşağıya

Yuni :İyi be

    Evet canlarım böyle salak kardeş kavgalarıa dahil olduğunuz için hepinizden özür dilerim. Kesinlikle istemsiz olarak yapılıyor. Büyük bir elbise tanımlama özürlüsü olduğum için elbisem bebe yaka siz onu bilin. Turuncu rengi var. Beyaz yakası var. Yani anlıcanız şeker kız candy mod: On! Saçlarımı at kuyruğu yapıp aşağıya indim. Annem çoktan işe gitmişti. Babam kahvaltı başında gazetesini okuyup kahve içiyordu. Yuni ise magazin izliyordu. Daha öncede dediği gibi abla-kardeş olarak tek ortak noktamız İNFİNİTE. ancak onun haberleri olduğunda tv başına geçerim. Ah bide bu aralar EXO yüzünden de geçmeye başladım.Sevimli ve en neşeli halimle salona gittim. Koşarak babama sarılıp yanağına sulu bir öpücük bıraktım. 

Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin