Mini Bölüm

2.9K 287 24
                                    

  Siziin içinizi rahatlatacak mini bir bölüm. Bu bölüm Kai ile Yun un tartışmaları zamanında geçiyor.

Yun ağzından

Kai: NE SAÇMALIYORSUN MANYAK!! O ÇOCUK SANA AŞIK SENCE SENİN ONUN YANINA GİTMENE İZİN VERİR MİYİM ZANNEDİYORSUN? KISKANIYORUM SENİ İŞTE GİTMENE İZİN VERMEK İSTEMİYORUM!!! BU YÜZDEN SADECE BENİM YANIMDA OLMANI İSTİYORUM. SADECE BANA BAKMANI İSTİYORUM!! O GÜLÜŞÜNÜ ALIP SAKLAMA İSTİYORUM!! BAŞKA ERKEKLER SANA BAKIYOR YA HANİ AKLIMDA O ERKEKLERE KARŞI NE BİÇİM ŞEYLER PLANLIYORUM BİR BİLSEN!! BEN SENİ HYUNGLARIMDAN KISKANIYORUM KIZIM ONDAN MI KISKANMAYACAĞIM!!

Ben: Ama o benim en yakın arkadaşım.

Kai: Ne yapabilirim?!

Ben: Sen de gel

Kai: Sen bira önce dediklerimi duydun mu?

Ben: Kai ben o çocuğu 11 seneden beri tanıyorum. O beni her zaman korudu her doğum günüde yanımdaydı. Ona bunu yapamam.

Kai: Eğer gidersen

Ben: Gideceğim

    Kai nin omzuna çarpıp dış kapıya doğru ilerledim. Kai son anda bileğimden tuttu. 

Kai: Tamam gideceksin. Anladım da ne yapmayı planlıyorsun?

Ben: Onu dışarıya çıkaracağım. Annesi de evi hazırlayacak.

Kai: Anladım ama sen bir sebep yokken onun yanına gitmen biraz şüpheli bir durum. Heleki doğum gününde. Bir de üstüne annesi ile konuştun.

Ben: eee ne yapabilirim. Pardon Yoon bizim evde şeker bitmiş sizden şeker almaya geldim mi?

Kai: Çok komik. Doğrusu o sana aşık seninle çıkmayı her türlü kabul eder.

Ben: O da doğru.

Kai: Ama sebep bulmalıyız.

Ben: Haklısın.

Kai: Buldum!! Bana hediye almaya çıkın.

Ben: Kai onun mutlu olabileceği bir günden söz ediyorum.

Kai: Onun mutlu olabilmesi için bizim ayrılmamız gerekiyor.

Ben: İşte bu!!! ayrılık

Kai: benden ayrılmıyorsun dimi?

Ben: Hayır salak!! Sadece ayrılmışşız numarası yapıcam.

Kai: Benden ayrılacaksın.

Ben: Kai sen beni nerenden anlıyorsun.

Kai: Ama a-

Ben : Bak Kai şu anlık ayrılık yok!! tamam?

Kai: Her şey numara ama sadece bu günlük

Ben: Kesinlikle!

Kai: Anladım.

Ben: Bravoo büyük alkışlar sana yağıyor. Şimdii senden bir şey rica etsem.

Kai :Söyle ömrümün elektrik süpürgesi sömürdün beni.

Ben: Bayan Min e yani Yoon un annesine yardım etsene

Kai: Seni oğlunun yanına gönderiyorum daha ne yapayım?

Ben: Yahh!! Yardım etsen ölür müsün? 

Kai: Bir şartla. 

Ben :Ne?

Kai: Sende Yoon ile Lunapark a gidiceksiniz.

Ben: Ama sıkılırım.

Kai: Benim için farketmez akşam çocuklar boş.

Ben: Yani?

Kai: İstersen çocuklar partiye gelir.

Ben: Gideceğim tamam.

Kai: Anlaştık bebek.

    Kai bana doğru gelip sıkıca sarıldı. Ardından dudaklarıma masum bir öpücük bıraktı. Bana gülümsüyordu. Bende ona gülümsediğim anda yanaklarımı sıktı. Elimden tutup dışarıya çıktık. Ben kapıyı kilitlerken o sokağa çıkmış yürüyordu. Arkasından hızlıca koşup sırtına atladım. Yehet beni sırtında taşıyor. Benim biricik sevgilim!!!!!

 Umarım içiniz rahatlamıştırr. Nerede benim güzel yorumcularım. Doğru dürüst yorum gelmiyor. Yazmam yoksaa!!!!

Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin