Arkadaşlar biliyorum geç paylaştım. Geç paylaşmamın sebebi internet kablomun bozulası, Tatile çıkmam ve hastalık. Yazın ortasında yazarınız grip oldu arkadaşlar. Geç paylaştığım için gerçekten çok üzgünüm telafi etmeye çalışacağım hadi iyi okumalar….
Yun ağzından
Yoon un beni öpmesi sonra Yoon a karşılık versemde ondan hemen ayrılmıştım. Yoon ise anlamamış gözlerle bana bakıyordu. Düşününce haksızda sayılmazdı. Ama bende haksız sayılmam yıllardır anormal karşıladığım arkadaşım normal çıkınca insan şaşkınlıktan ne yapacağını unutuyor. Yoon benim ne düşündüğümü hissetmiş ki ellerini yanaklarıma koyup beni kendine çevirdi.
Yoon: Biliyorum biraz kafa karıştırıcı. Ama bende yeni farkına vardım. Kangtan ayrılma sebebim bu güzellik. Ben normalim. Ve sana deli gibi aşık olan bir normal. Benden nefret edersen anlarım. Sana süre veriyorum güzellik. Yok eğer duygularıma karşılık vermezsen hala senin Yoon giii nin olurum tamam mı?
Yoon yavaşça anlımdan öptü. Ne yani, benim yıllardır ayıcığım olan Yoon normal miydi? İçimde garip bir burukluk vardı. Neydi bu burukluk? Kandırılmışlık? Acı? Aşk? Ben hep Yoon un normal bir erkek olmasını istememiş miydim? Şimdi ne değişti? Gerçek oldu!! Keşke başka şeyler dileseymişim daha mutlu olmak gibi mesela…
Peki günün trend sorusu şimdi ne yapacağım? Yoon a şu an o kadar bilmediğim duygu besliyorum ki…. Sevgi, kin, mutluluk, sinir ve daha bir çok. Peki ya aşk? Önemli olanda bu değil mi? Bu düşünce denizine dalmışken çoktan turun bittiğini fark ettim. Yerimden kalktım.
Ben: Yoon ben geleceğim tamam mı?
Yoon: Nereye gidiyorsun?
Ben: Lavaboya gideceğim
Yoon: Tamam prenses. Hey prenses lütfen bana soğuk davranma bana bir şans ver seni Kai gibi üzmeyeceğim. Senin onu unutmanı sağlayacağım. Şimdi git bende sana şu çoook sevdiğin pamuk şekerlerden alıyım ne dersin? Senin onu unutmanı sağlayacağım. Şimdi git bende sana şu çoook sevdiğin pamuk şekerlerden alıyım ne dersin?
Yoon beni nerden vuracağını çok iyi biliyor. Ona gülümseyip lavaboya doğru gitti. Lavaboya girip aynanın karşısına geçtim. Lan ben çirkin ördek yavrusuyum. Kuğu değilim ki bu kadar sevilecek. Lavabodan çıkıp Yoon u aramaya koyuldum. Yoon u gözlerimi ararken Kain in Yoon a yumruk attığını gördüm. Hemen yanlarına koştum.
Ben: Kai ne yaptığını sanıyorsun?
Kai: O sana yal-
Ben: Biliyorum. Ve Kai o benim erkek arkadaşım
Kai: Ne yani siz çıkıyor musunuz?
Ben: Hayır Kai o benim normal diğer erkekler gibi arkadaşım.
Kai nin suratında anlam veremediğim bir sırıtma vardı. Ve sanırsam biraz rahatlama hissi vardı.
Ben: Ne sırıtıyorsun salak gibi?
Kai: Hiç bir an çıktığınızı düşündüm de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)
FanfictionBir insan bir baş belasını ne kadar çekebilir ki ?Yun ise tam bir baş belası başına bela olduğu hikayeye gidelim..... 2. Kitap Kapak tasarımı @sehuninz e aittir. Teşekkür ederim 😊