Geç paylaştığım için özür dilerim beybilerim nedense okuyucu sayımın düştüğünü düşünüyorum benim okuyucularım nerde?
Yun ağzından
Güne zil sesiyle uyandım. Lanet olsun kim benim uykumu bozuyor. Kimsin lan sen! Siz şimdi olayları merak ediyorsunuz haksız mıyım? Aslında pek bi şey olmadı birdaha boynuzlanmam dışında. Olayin üzerinden yaklaşık 1 hafta geçti. Ne oldu derseniz Kai yi dinlemedim. Ve sonuç ağır depresyon! Filmlerdeki gibi bi aşk beklemeyin gerçek hayatta olursa o çocuğu bana söyleyin alnından öpücem. Öyle Kai kapimda beklemedi. O gün gece eve geldi. Benimle konuşmak amacıyla. Cevap şu anda aradığınız kisiyet ulaşılamıyor lütfen sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakın! Kai den yaklaşık 3 mesaj vardı. Sizde benim gibi 20-25 tane bekliyordunuz ama işte has oduna denk geldim bi uzerine ünlü olunca kafanızı nereye çevirsem onun yüzü karşıma çıkıyor işte böyle şansılıyım.
Kapı alacaklı gibi çalmaya devam ederken evin diğer üyeleri nerede olduklarını merak etmeye başladım. Uyuşuk bir biçimde kapıyı açmaya giderken sırada ne olduğunu merak etmeye başlamıştı. Noluyo lan! Merak etme yun sen bir şeyide merak etme! Sen daha yurumeyi bilmiyorsun. Bir yandan kendime sizofren gibi söylenirken bir yabdanda düştüğüm yerden kalkmaya çalışıyordum. Ve zafer! Kalktığında zil susmustu. Hızlı adımlarla kapiya koştum. Genellikle bu saatlerde Yoon gi yanıma gelirdi. Daha yemek yemedim. En azından yemek hazırlattırırım. Kapıyı açtığımda yerde oturan bir kız vardı. Kim bu diye düşünürken yönünü bana döndü.
Ben: Je hee!?
Je hee: Merhaba Yun
Ha! Bu Kız benimle dalga mı geçiyor ya! Tam kapıyı kapatacak ken
Je hee: Dur! Lütfen Yun seninle konuşmak istediğim bir konu var
Ben: Ne yüzle buraya geliyorsun?
Je hee: Lütfen Yun sadece 1 saat
Ben: Ne istiyorsun?
Je hee: Bir kafeye gidelim
Ben: Çok üşengecim gitmek istemiyorum içeri gel
Kapıyı yavaşça açıpgeçmesi için içeriye davet ettim. Yavaş adımlarla içeri girdi. Evi süzmeye başladı. Ne varki evde normal ev! Şimdi siz diyeceksiniz bu kızı manyakmı da eve davet ediyor. Doğrusu manyaklığımdan değil regl dönemimdeyim pek dışarı çıkasım gelmiyor. Evde keyifli olmak bana göre. Elimde dondurmam, filmler kitaplar ve huzur. Tabi bu huzuru bozacak bir kız yoksa!
Je hee bana garip bakışlar fırlatırken ona '' Ha gardaş ne vardı?'' bakışları gönderiyordum. Yavaşça beni süzdü. Hayırdır modaya uymuyor muyum? Tarzın mı değilim? Ona beni takip et bakışı fırlattıktan sonra bahçeye çıktım. Büyük ağacın altındaki bahçe koltuklarına oturduk.
Ben: Evet Je hee ne anlatacaksın?
Je hee: Yun... Sen Kai yi seviyor musun?
Ben: Je hee sen susuz yaşayabiliyor musun?
Je hee: Ne?
Ben: Je hee bu gerçekten saçma bir soru
Je hee: Yun..
Ben: Je hee lütfen neler olduğunu anlat ve git!
Je hee: Biz Kai ile ilk barda karşılaştık. İçki içmeyi seven biriydim. Ama sarhoş olacak kadar içen biri değildim. Ama o gün Kai den gerçekten hoşlanmıştım. Ortak bir arkadaşıma onu saorduğumda adının ''KİM JONGİN'' olduğunu söyledi. Yakışıklıydı. Gerçekten yakışıklıydı. Bütün gece onu izledim. Bir ara bara yaklaştı. Bir şekilde ona yaklaşmam gerektiğini biliyordum.Asıl sorun bunu nasıl yapacağımdı. Bara gidip barmenden tekila istedim. Sarhoş numarası yapıordum. Aynı zamanda Kainin yanındaydım. Ona yaklaşıp ne kadar yakışıklı olduğunu ve saçma bir çok şey söylüyordum. Sonunda ayğım taılmış numarası yapıp üzrine düştüm. O sırada adımı söyleyip resmi olarak tanışmamızı sağlamıştım. Kai o zamanlar daha çıkış yapmamıştı. Ama az çok tanınıyordu. Yakışıklı kim tanımaz ki? Ertesigün çalıştığım kafeye arkadaşları ile geldi. Beni orada görünce şaşırdı. O gün arkadaşlarıyla ilgilenip durdu. Arkadaşları kalktı. Fakat Kai ordaan ayrılmadı. Benim devriyem bitene kadar kafede kaldı. Yaklaşık 20 bardak kadar kahve içtiğine bahse girebilirim. Devriyem bittiğinde ise benimle birlikte yürümeye başladı. O gün tamamen beraber geçirdik. Gecesinde yine barda karşılaştık. O gece Kai bana benden çok hoşlandığını ve çıkmak istediğini söyledi. İlk başta inanmamıştım ama gerçekte dğru söylediğini anladım. 1 hafta kadar cevabımı söylemedim. 1 hafta sonra resmi olarak çıkmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)
FanfictionBir insan bir baş belasını ne kadar çekebilir ki ?Yun ise tam bir baş belası başına bela olduğu hikayeye gidelim..... 2. Kitap Kapak tasarımı @sehuninz e aittir. Teşekkür ederim 😊