Ayy 1. kitabımın okuyucu sayısı için hepinize teşekkür ederim sizi çok seviyorum. Umarım yazdığım bölümleri seviyorsunuzdur. Neyse karşınızda yeni bölüm...
Yun ağzından
Yuniyle birbirimize salak salak bakmaya devam ediyorduk. Ama ben bahçeye çıktığımda kapıyı nasıl kilitleyeceğim? Oha mistik güçlerim varmış!! Yuni ye avanak avanak bakmaya devam ederken Yuni nin kafasının üzerinde ampul yandığını gördüm. Valla gördüm. Biri bahçe kapısının üzerindeki lambayı yaktı o yüzden. Hızlıca kapıya doğru döndük. Dönmemizle çığlık atmamız bir oldu. Babam kocaman bir kahkaha attı.
Ben: Ya baba manyak mısın sen bu ne hal?
Babam: Ne varmış halimde?
Yuni: Baba bu nedir ya çıkar şu yüzündeki maskeyi. Ergen ergen şakalar. Kınıyoruz seni.
Yuni ile elimizi babama doğru tutup ikimizde aynı anda kınn dedik. Babam bu yaptığımıza gülerken yüzündeki canavar maskesini çıkardı.
Babam: Evet güzeller sabahın köründe sizi burada tutan nedir?
Ben: Uykumu kaçırdılar baba!! Ne olur ne olmaz önce bahçeyi arayalım dedik. Ama yok! Baba polisi ara uykumu kaçırdılar. Uykumu bulun bana! Ben onsuz yaşayamam! UYKUM NİRDİSİİİİİİİNN?
Babam: Gızz ben onu yatağında gördüm seni bekliyordu. 10 dk kadar gelmezse seni boşayacakmış bana öyle dedi.
Ben: Yapma! Nayırr beni bırakamaz!
Babam: Yapacakmış gopek!
Ben: NAYIIIIIRR!
Yuni: Ya biri şunları gerçek dünyaya çevirebilir mi? Yeşilçam filmine çevirdiniz ortamı
Babamla beraber Yuni nin tepkisine güldük. Küçük herşeyi bilen bücür çocuklar gibiydi. Bizim güldüğümüzü gören Yuni güldü. Güldü? Yuni ilk defa bizimle güldü. Bu günü tarihe geçirin!!
Yuni: Kuzum senin uykun seni boşamadan önce odana girsen iyi olur.
Tekrar diyorum bu günü tarihe geçirin. Babamla beraber Yuni'ye bakmaya devam ederken Yuni yeşilçam zenginleri gibi asil bir duruş sergiliyordu. Yuninin yanağına öpücük attıktan sonra '' Tamam kuzum gidiyorum.'' dedim.
Odama girdiğimde bir kez daha susadığımı fark ettim. Lanet olsun! İçmicem! Uykum gelmişken hiç dağıtamam. Uyuşuk adımlarla yatağıma gittim. Yorganımın alt tarafını bacaklarımın arasına aldıktan sonra üst tarafına sarıldım. Ve susuzlukla birlikte kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah gözlerimi açtığımda her şey karanlıktı. Kör oldum?!! Tam kalkacakken belimde hissettiğim el ile yavaşça başımı diğer tarafa çevirdim. Güneş ışığının gözüme ettiği tecavüzden sonra yüzümü normal haline getirdim. Yaşasın kör olmadım!! Başımı yavaşça yukarıya çevirdiğimde yatağımda uyuyan bir Kai beklemiyordum. Bu çocuğun benim yatağımın içinde ne işi var? Lan! Hemen geceliğim üzerimde mi diye baktım? Sorun yok! Öyle bir şey olmamış. Fiyyhhh! Rahatladım.
Vücudum Kaiye baktığı için kafamı uzun süre diğer tarafta tutamadan önüme döndüm. Şimdi fark ediyorum da ben Kai nin göğsüne sokulduğum için bir şey görememişim. Peki ben nasıl nefes aldım? Derin bir nefes aldığımda ciğerlerime dolan parfüm kokusuyla nasıl nefes aldığımı anladım. Parfümü gerçekten büyüleyiciydi. Kendi erkeksi kokusuyla karışınca daha muhteşem bir koku oluyordu. Kokusunu biraz daha içime çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)
FanfictionBir insan bir baş belasını ne kadar çekebilir ki ?Yun ise tam bir baş belası başına bela olduğu hikayeye gidelim..... 2. Kitap Kapak tasarımı @sehuninz e aittir. Teşekkür ederim 😊