Geç paylaştığım için üzgünüm bu aralar ilham perilerim uğramıyor vee İnternet kablom yapılmadı. Sinirliyim arkadaşlar. Neyse gerçekten bölümlerin giderek daha sıkıcı hal aldığını düşünyorum. İyi okumalar bu arada yorumlar pek kısa oldu bee ama etkili en sevdiğininz replikleri yazarsanız sevinirim bu arada Xiumin ile ilgili yazdığım hikayeyi paylaşıyım mı?
Yun ağzından
Gözlerimi açtığımda başımda acyip bir ağrı vardı. Gözlerimi kırpıştırdım. Etrafı bulanık görüyodum. Noldu ki bana? Yan tarafımı döndüğümde bir cisim gördüm. Gözlerimi bir iki kez daha kırpıştırdığımda yanımda yatan kişinin Kai olduğunu farkettim. Sol gözünün üzerinde hafif bir kızarıklık vardı. Bana doğru bakıyordu.
Kai: Uyandın mı?
Ben: Yok gözlerim açık uyuyorum
Kai: Uyanmışsın. İyi misin?
Ben: Bana ne oldu?
Kai: Olanları hatırlamyor musun?
Ben: az çok ama pek değil.
Kai: O zaman hatırlamana gerek yok. İyisin değil mi?
Ben: Başım ağrıyor.
Kai: Belin
Ben: Aaaa belim ağrıyordu dimi benim?
Belimi hareket ettirmeye çalıştım. Çok hafif bir ağrı vardı. Ama çokta ağır bir ağrı yoktu. Kai ye dönüp başımı olumsuz anlamda sallayıp cık diye bir ses çıkardım. Kai ise bana ufak bir gülümseme gönderdi. Yavaşça başımı yastıktan kaldırdım. Karşılaştığım manzara mağara gibi bir odaydı.
Ben: Sana bir soru sorabilir miyim?
Kai: Tabiki
Ben: Bu kadar ağır egenliğin sebebini öğrenebilir miyim?
Kai: Ne?
Ben: Bu siyahlık ne?? içim daraldı yemin ederim.
Kai: Siyah rengi seviyorum ne yapabilirim?
Ben: Bir ara hatırlatta sana okutalım. Şeytan kulağına kurşun için kararmış senin.
Kai: Ne saçmalıyorsun sen?
Ben: Diyorum ki şu bizim komşu bay frenh in oğlu aşağıki mahalleden mrs.Royy un kızına kaçmış
Kai: Ne?
Ben: Yok bi şey kai!! yok bir şey!!
Kapının tıklanmasıyla ikimiz kapıya döndük.
Kai: Kim o?
x: Kai müsait misin?
Ben bu ses nereden tanıyorum? Bİr dk yaa bu sesten pek hoşlanan biri değilim. DURUN!!! Kimya hocası? Yok artık!!1 Hemen yataktan kalkıp deli gibi odada saklanmak için yer aramaya başladım. Eğer kimyacıya yakalanırsam ömür boyu çenesinden kurtulamam. Kai ye el işaretiyle dur dur diyip duruyordum. Gerçekten bu sefer hayatta elinden kurtulamam. Odanın içinde deli gibi koşup durarken Kai arkamdan sarılıp kulağıma yavaşça fısıldadı.
Kai: Babam insan yemez Yun!
Ben: Ne!! Sen onun hiç dersine girdin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)
FanfictionBir insan bir baş belasını ne kadar çekebilir ki ?Yun ise tam bir baş belası başına bela olduğu hikayeye gidelim..... 2. Kitap Kapak tasarımı @sehuninz e aittir. Teşekkür ederim 😊