Yun ağzından
Şu anda evimde önümde büyük bir dondurma kabı bir elimde kaşık diğer elimde peçete ile depresyon modundayım. Yanımda Yoon olmasa daha kötü olabilirdim sanırım. Resmen kendimi salak yerine koydum yaa Nasıl inandım Kai nin beni seveceğine? Nasıl inandım bana aşık olabileceğine? Dünden itibaren aynı olan gözyaşlarımı artık öğürerek akıtıyorum. Kai yaaa…
Yoon: Kızım bir dur artık!! Jopon çizgi film karakterleri gibisin
Ben: Ya Yoon ben nasıl inandım yaa…. AAgggğğğ
Yoon: Kızım kızlar sesiz ağlar. Tamam ağlıcan bari sessiz ağla
Ben: Ya Yoon ben diyorum boynuz yedim sen diyorsun sessiz ağla
Yoon: Boynuz yemen senin hatan değil
Ben: Senin mi?
Yoon: Ebemin Yun ebemin!! Senin bu gibi durumlarda güçlü olup Kai ye gününü göstermen lazım
Ben: Ne düşünüyorsun?
Yoon: Hah kızım şuu. Önce şu göz yaşlarını silelim. Sonra doğru banyoya..
Yoon peçete kutusundan bir peçete alıp gözyaşalarımı sildi. Yoon olmasa ne yapacağıma dair fikrim yok. Keşke normal bir erkek olsa ne güzel olurdu. Yoon elimden tutup beni ayağa kaldırdı. Şu anda gerçekten sarılmaya ihtiyacım var. Yoon aklımı okumuş gibi bana sımsıkı sarıldı. Omzuna başımı koyup hıçkırdım.
Yoon: Hey hey hey ağlamak yok. Şiiişt. Bundan sonra sadece biz olacağız. Sen ve ben… Yoon ve Yun… İkimizin adımızın birleşimi bile komik Yoyun
Yoon un beni güldürme çabaları gerçektende güzeldi. Onu kaybetmek şu dünyada isteyebileceğim en son şey. Yoon elimi tutup beni banyoya getirdi. Küvettin içini ılık bir suyla dolduruyordu. Teker teker bütün aromaları kokladı. En son aralarında Papatya kokulu olanı seçti. Bana dönüp şişeyi şebek şebek hareketlerle göstermeye başladı. Onun bu haline gülmemek elde değildi. Ufak bir gülümseme bıraktım. Yoon sevinçle bağırmaya başladı.
Yoon: İşte benim kızım böyle güler en fazla 3 saat depresyona girir. Siz benim kızımı ne zannediyorsunuz. Hadi bakalım acıların prensesi gir şu küvete bir güzel yıkan bu elimde gördüğünüz muhteşem ötesi kokuyu üzerinde hissetmek istiyorum. Bak en sevdiğin çiçeği seçtim. Banyo sonrası seni koklayacağım. Bu koku üzerinde olacak.
Ben: Teşekkür ederim Yoon
Yoon: Beyaz atlı prensler bu gün için vardır canımın tanesi . Artık o papatya kokusuna dalmalısın. Haa sakın kendini boğmayı düşünme. Ben boğarım seni. Daha sana süprizim var.
Ben :Ne süprizi?
Yoon: Süprizi söylersek sürpriz olur mu Yun? Hadi gir artık yoksa ben sokarım.
Ben: İstemiyorum
Yoon: Sen bilirsin.
Yoon bir anda beni belimden tutup kucağına aldı. Yüzlerimiz gerçekten çok yakındı. Sonra beni yavaşça küvete götürdü. Gözlerine o kadar dalmışım ki kendimi suyun içinde hissedince küçük bir çığlık attım.
Ben: Yah!! Yoon kıyafetlerimle niye koyuyorsun!!
Yoon: Ben uyardım beybisi
Ben: A-
Yoon elini ağzıma kafamı suya ittirdi. Çıktığımda nefes nefese kalmıştım ve Yoon çoktan gitmişti. Dün olanları düşündüm. Kai…
Dün Kai ile o kızı öyle yakalayınca ikisi de çok şaşırdılar. Ee normaldir. Kai ne yaptı diye sorarsanız hiçbir şey!! Benim önce suratıma baktı. Sonra o kızı becermeye devam etti. KİM JOİNG senden nefret ediyorum!! Bunu sana ödeteceğim. İnsan en azından bir açıklamaya ihtiyacı olur. Peki Kai ne yaptı? Kızı inletmeye devam etti. Aklıma geldikçe sinirlerim iyice gerilmeye devam ediyordu. Bu arada eğer benim onları öyle yakalayıp bir şey yapmadan gittiğimi düşünüyorsanız gerçekten beni tanımıyorsunuz. Kai kızı inletmeye devam ederken bende diğer odalardan tahta kalemi aramaya başladım. Cd kalemi buldum ama o da uygun. Odasının kapısına gelip kapıya koca harflerle ALLAH BELANI VERSİN KAİ yazdım. Tabi bu tek kapıda güzel durmadığı için bütün kapılara yazdım. Eşyalarımı toplarım elime törpümü aldım. Yurttan dışarıya çıktım. Eğer benim adımda Yun ise bunu Kain in yanına bırakmam. Tam sokağa geçecekken gözüme Kai nin arabası takıldı. Koşarak arabanın yanına geldim. Arabanın önüne koca harflerle Exo dan Kai tam bir sapık yazdım. Tabi böyle boş durması hoşuma gitmeyince hazır bulmuşum arabayı birkaç şeyler sallamakta fayda var. Exo dan Kai kızlarla birlikte olmaktan korkuyor, Kim Joing bir gay, Kai tam bir korkağın teki ve daha sayamayacağım bir çok saçma şey. Ah keşke fotoğraflarını çekseydim. En azından birkaç haber kanalına satar para kazanırdım. Ahh gözünü sevdiğim kader. Böyle şeyler hep sonradan akla geliyor.
Aklımdaki düşüncelere dalmışken çoktan derimin buruş buruş olduğunu fark ettim. İyice papatya kokusunu üzerime sindirdim. Sonra banyodan çıktım. Çıktığımda odama geçtim. Geçtiğimde yatağımın üzerinde bebe yaka çok hoş bir elbise duruyordu. Ama bu benim elbisem yok ki. O sırada yanı gözümdeki nota takıldı. Hayırdır babam yine sürpriz mi yapacak? Notu elime aldım.
Canımın tanesi bu elbiseyi giy. Kendini bir güzel süsle aşağıya in. Bu arada elbise güzel mi?
- Yoon
Aaa Yoon un süpriziymiş. Acaba aşağıda ne var? Hemen elbiseyi giydim. Tam kapıdan çıkıcakken aklıma gözümdeki morluk geldi. Hemen makyaj masasına oturup kaptıvıyla ne kadar kapanıyorsa kapattım. Hemen aşağıya indim. Merdivenlerden inerken ok işaretleri vardı. Ok işaretlerini takip ettim. Dışarıya çıkıyordu. Kapıda başka bir not vardı.
Canımın tanesi bunun sana yakışacağından emindim. Hadi bakalım sokağın sonundaki kafeye...
- Yoon
Bu nereye kadar sürücek. Kapıdan çıktım. Sokağın sonuna doğru yürürken önümü yaşlı teyze kesti. Elinde yavru bir köpek vardı. Ay bu köpeği yerim. Köpeği kucağıma aldım. Teyze elime bir not tutuşturdu. Daha doğrusu fotoğraf Yoon ile yavru köpeğin fotoğrafı. Fotoğrafın arkasını çevirdim.
Eeee yakışıklı oğlum çok şirin dimi? Ona iyi bak :)
-Yoon
İnanmıyorum şimdi bu küçük şirin şey benim mi? Yerim ben bunu. Neyse Yoon u yeterince beklettim. Köpeği elime alıp sokağın sonundaki kafeye gittim. Kapıdan içeriye girdim. Girmemle şaşırmam bir oldu.
Yeni kitap yeni kitap :) Yehet düşüncelerinizi çok merak ediyorum bu arada sadece 2 kişi kütüphanesine ekledi. Çok kırıldım ben Bilinmeyen Sevgilim: Başlangıç ın kütüphanelerinizde olmasından memenunum ama niye aslı yolculuk kütüphanede veya okuma listesinde değil... Kırıldım... Küstüm işte hıh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sevgilim: Asıl Yolculuk (2. Kitap)
FanfictionBir insan bir baş belasını ne kadar çekebilir ki ?Yun ise tam bir baş belası başına bela olduğu hikayeye gidelim..... 2. Kitap Kapak tasarımı @sehuninz e aittir. Teşekkür ederim 😊