50~Beyaz Sandal

2.8K 160 22
                                    

Evettt uzun bi aradan sonra 50.bölümle karsinizdayim.
Hepinizin sabri icin tsk ederim ve tabikide hala okudugunuz icin..
Okul ve bazi sebeplerden dolayi yazamadim ve acikcasi erken final yapmayida düsündüm final yapicam bildiginiz gibi ama icime sinmesini istiyorum oyüzden bir kac bölüm sonra hikayemin sonuna gelicem..
Yeni bi hikaye yazmayi planliyorum ama kpop veya kore hakkinda degil henüz kararsizim ve acikcasi tedirginim..
Umarim müthis ilginizi bu hikayeye oldugu gibi yeni hikayemede gösterirsiniz ^.^
Minkai Kaimin'e bircogunuz gibi bende cok alistim :'D belki tuhaf gelebilir ama
Yazdikca sanki hissediyorum oyüzden gercekten bitirmek benim icin zor olucak :')
Ayrica yeni hikaye hakkinda önerileriniz veya fikirlerinizi duymak cok istiyorum dedigim gibi cok kararsiz kaldim:/  ^.^

Her neyseee, yine uzattigimin farkindayim basliyalim ozaman :)







Iki hafta boyunca paparazziler binanin önünde ve yurdun yakinlarinda adeta pusuya yatmis gibiydiler.

Kai'yin yogun programindan dolayi yurdun arka bahcesinde görüsebiliyorduk..

Bi müddet paparazzilere fazla görünmemek icin binadan ayri ayri cikis yapiyorduk,iliskimiz bina tarafindan yeni onaylanmisti ve baskanin dedigi gibi birkac hafta yan yana durmamiz hem bizim hemde fanler icin iyi olacakti..

1 hafta sonra menajerler binadan birlikte cikmanin sorun olmayacagini söylemislerdi..

Kai direksiyondayken basini hafifce bana dogru cevirmisti.

"Bugün sadece ikimiz olalim.." diyerek elimden tutmustu sonrada gülümsemisti.

Binadan yavasca cikarken paparazzilerin kameralarinin flaslari aniden patlamaya baslamisti.

"dünyanin en mutlu insani benim.." demisti biyandan gülümsemeye devam ediyordu.

Binadan uzaklasmistik artik..

"Nereye gidiyoruz?"

"Herseyi unutacagimiz bir yere.."

Aslinda nereye gidersem gideyim Kai'yin yanimda olmasi benim icin yeterdi,onunla oldugum zaman her yer benim icin güzeldi..

Bu 6 ay'in kötü yanlarida vardi..bazen batmistik derinlere,uzaklasmistik,aci cekmistik..Ama herseye gögüs germistik..

Zorluklari bile bir olarak asmistik..

Derinlerden gökyüzüne ciktik birlikte,daha önce hissetmedigim duygular belirivermisti..

Birini birakmayacak kadar sevmeyi Ondan ögrenmistim.

Kai'yin gözlerinde güven ve Ask vardi..

Hava günesliydi arabadan indigimizde yanima gelip elimden tutmustu.

"Hadi gidelim.."

Etrafa bakiniyordum burasi gercekten cok güzeldi.

Sanki unutulmus bi hazine gibi..

Etraf agaclarla doluydu ve yürüdügümüz yol sanki sahile gidiyordu.

Biraz daha yürüdükten sonra önümüzde kocaman bi okyanus görmüstüm günes sanki suyla oynuyor gibiydi.

"Burasi cok güzel.."gülümseyerek kai'ya bakmistim.

"Hadi gel.."demisti ve beni elimden tutarak arkasindan sürüklemisti.

Yaklastikca beyaz sandali farketmistim.

Icinde beyaz papatyalar doluydu..

Kai elini bana uzattiktan sonra o eriyip bittigim gülümsemesi olusuvermisti yüzünde.

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin