Sanirim bu yeni rekorum 3 günde 3 Yb yazdim :'D
ama hafta ici yazamayacagim oyüzden simdi yaziyorum cingular istediniz diye :')Cok tesekkür ederim..
Artik Sabah olmustu Uyandigimda Eun Ae üstüne degistirmisti ve Yatagini toparliyordu.
"Oh uyandinmi? biraz daha uyu diye kaldirmak istemedim Ha Na ve Yun 5 dkika önce ciktilar.."Eun Ae simdi yanima gelmisti ve yatagimin Basina oturarak endhiseli gözlerle bana bakiyordu.
"Bugün güclü olmak zorundasin tamammi..Negatif düsünme.Baskan eminim dogru karari vermistir.Sana inandigini düsünüyorum.Simdi toparlanip güclü olmalisin." demisti.
kafami sallayarak lavoboya girmistim ve üzerimi degistirdikten sonra aynada kendime bakiyordum.
Gözlerim aglamaktan adeta sismisti.
Cekmeceden Göz alti kremimi cikararak hafif makyaj yapmistim.
Saclarimida taradiktan sonra Lavobodan cikmistim.
"gidelimmi ?Yolda kahvalti ederiz diye sandvic hazirlamistim.Dünde birsey yemedin zaten."demisti ve sandvici bana uzatiyordu.
"Eun Ae hersey icin tesekkür ederim." Zorda olsa gülümsemistim.
"hadi gidelim."
Otobüse binmistik ve Eun Ae sandvicini bitireyim diye adeta annelik yapiyordu.
Bina'ya gelmistik.
Bir kac Fan binanin disindaydi hizlica giristen girdikten sonra menajer Kyu yanimiza gelmisti.
"Geldinizmi kizlar...oh..Min Hee benimle biraz gelebilirmisin? Eun Ae sen pratik odasina gidebilirsin.." Bu menajer Kyu'ydu ve sesi tedirgin geliyordu.
Eun Ae bana bi bakis attiktan sonra Sadece basini sallamisti ve Merdivenlerden cikip Pratik odasina gidiyordu.
Bende Menajer Kyu'yu takip ediyordum,ofislerin oldugu koridordaydik simdi ve Kapiyi benim icin acmisti.
Sessizce iceriye girdigimde Baskanin yardimcisi Tae Hyunun Menajeri iceride oturuyorlardi.
Menajer Kyu da iceri giriyip kapiyi kapattiktan sonra oturmam icin Isaret yapmisti.
Tekli koltuklardan birine oturmustum.
Kalbim hic olmadigi kadar hizli atiyordu.
Sanki dokunsalar hickira hickira aglayacaktim icimde firtinalar kopuyordu.
"Min Hee,burada ne icin bulundugumuzu biliyorsun degilmi?" Menajer Kyu masa basinda oturuyordu ve sesi tedirgindi.
sadece basimi sallayabilmistim.
"Bende bütün bu olanlari yeni duydum...Sizin aranizda gercekten birsey gectimi?" simdi 6 göz beni takip ediyordu.
"h-hayir..Tae Hyunun hislerine asla.. Karsilik vermedim...Tae Hyun bana bir kac kez yakinlasmaya calisti-" diyordum titreyen sesimle ve gözlerim Tae Hyunun menajerine kaymisti.
"Burada biz bizeyiz Min hee Tedirgin olmana gerek yok..Tae Hyunun kisiligini cok iyi biliyorum 4 seneden beri onunla ilgileniyorum..Tipki Menajer Kyu'nunda sizle ilgilenecegi gibi..Senin gibi bir kac yeni gelen Stajyerlere asildigini bi cok kez duydum ve gördüm.Bir Stajyer haric hepsi sözlesmelerini iptal ettirdi yada sözlesmeleri fesedildi.."demisti sakin sesiyle.
Bilmiyorum beni teselli etmeyemi calisiyordu?
anlamamistim.
Bu konunun sonucu nereye varacakti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Exo~Kai) Yasak Ask
FanfictionMin-Hee S.M e katildigi andan itibaren belkide hayati tamamen degisti. Stajyer olmayi ve Hayallerine bi Adim daha yaklasirken birde Asik oldu.. Min-Hee yi neler mi bekliyor? Ozaman Buyrun hepbirlikte 'OKUYALIM' ^^