49~Yazili Aciklama

2.9K 156 42
                                    

DAEBAK bir bölüm sonra 50'ye yaklasiyoruz ve neredeyse 3O.OOO okuyucu :'(
Bu kadar uzun sürecegini hic tahmin etmemistim baslarken.. müthis desteginiz icin sagolun yine klise olucak ama GERCEKTEN herseferinde yorumlarinizi okuyup motive oluyorum.
Basladigimda planlar projeler ciziyordum kafamda Kkk eski yb'leri okuyunca aklima geliyor hey gidi günler Kkkk^.^
Simdi neredeyse 50.bölüme dayanmisiz KaiMin-MinKai'cilar desteginiz icin herzaman söylüyorum ama ........TESEKKÜR EDERIM !!!!!!!!!!!!! :')
~(•  ~ • ~)
Buarada bildiginiz gibi bu hafta c.tesinden itibaren bi hafta yokum yani 1 hafta yb yok
50.bölümü gitmeden yazmaya calisicam basarirsam..anlayisla karsilarsiniz umarim ^.^
Sarangheoo unni'niz Kkk

Bi elim telefonda bi gözümde pencerede deli gibi etrafta dolaniyordum Kai'dan hala bi haber yoktu.

O sirada Eun Ae odaya girip yatagina uzanmisti.

"Hala uyumadinmi??"bir yandan battaniyesiyle üzerini örtmüstü.

Kafami sallamistim.

"Kai gelmedimi daha?"

"gelmedi..telefonuna'da bakmiyor.."demistim endhiselenerek.

"Birazdan gelir..merak etme.."demisti gözlerini kapatarak.

Bir kac saniye icinde hayret ederek uyuya kalmasini seyretmistim.

O sirada Kai'yi disarida görmüstüm yurda dogru ilerliyordu

Hizlica yurttan cikip exo'nun yurdunun kapisina ilerlemistim.

Kapiyi yavasca tiklattiktan sonra Baekhyun kapiyi acmisti.

"Oh min hee!kai biraz önce geldi." Demisti ve iceri girmem icin bi adim cekilmisti.

Iceri girdigimde Chanyeol Sehun ve Tao futbol izliyorlardi.

Do'da yanlarinda oturmus bana bakiyordu.

"Gelsene."baekhyun oturmam icin isaret etmisti.

"Oh ben..kai'yi görsem iyi olur.." demistim.

Tam o sirada Kai odadan cikmisti beni görünce sasirmis gibiydi sonra yavasca yanima gelip sarilmisti.

"Iyimisin??" Demistim endhiselenerek.

Kafasini sallayip anlimdan öpmüstü.

Gözlerimin icine baktiktan sonra elimden tutmustu.

Ve koltuga oturmustuk.

"Santajci'yi buldularmi???" Bu sehun'du simdi merakla kai'ya bakmisti.

Sanirim onlarada henüz birsey dememisti.

Digerleride merak ederek kai'yi izliyorlardi.

Kai kafasini evet seklinde sallamisti elimi hala birakmamisti henüz.

"Kimmis??"Chanyeol gözlerini büyütmüstü

"Exol'lerden 30 yaslarinda hastalikli bi bayan.."sessizdi..

Kim oldugu umrumda degildi...Kai'yi rahat birakmasi,bizi rahat birakmasi benim icin yeterdi...

"Daebakkkkk!!!!"

Sehun'da digerleri gibi cok sasirmisti.

"Woah...gercekten cok üzgünüm..."baekhyun bunu söylerken bana bakmisti.

"Simdi neoldu peki??" Tao'da sasirmis yüz ifadesini gizleyememisti.

"Hastaligi oldugu icin gözetim altinda disari cikmasi yasak,tedavi görmeye baslayacaklarini duydum.." Kai'yin bu sesi beni endhiselendirmisti..aklindan gecenleri okumayi suanda cok isterdim..

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin