1~ S.M'da ilk Günüm

21.8K 509 145
                                    

Exo Severler Umarim begenirsiniz bu ilk Exo Hikayem ^^

(Özellikle Kai severler)

Yorumlarinizi esirgemeyin lütfen :)

Ozaman basliyoruzzzzz......

1~ S.M'da ilk Günüm

O gün gelip catmisti bile,elemelerden gecip S.M.'de bir Stajyer olmaya hak kazanmistim.

Bütün o sIkIntIlarImdan kurtulup artik bir Stajyer olmustum..Eskiden calistigim Kafe'de sürekli Hayalini kurup cok Ah cekerdim..Ve sonunda basardim!!

19 yasindayim ve S.M de Stajyer olmak hicte okadar kolay degil,bunu biliyordum.Fazla vaktim olmayacakti,sürekli provada dans'ta yada gece gec saatlere kadar calisacaktim.Herseyin farkindaydim,ama en büyük hayalim Sarkici olmakti.Ailem Busan'da oturuyordu..Maddi dururmumuz iyiydi aslinda ama 16 Yasimdan bugüne dek Ailemin verdigi Parayla gecinmek istemedim..12 Yasimdan beri herzaman bugünün hayalini kuruyordum''Bir Gün bende Sahneye cikicam'' herzaman bu lafi Annemlere söylermisim.Okulu bitirdikten sonra S.M.de Stajyer olmak istedigimi Ailem biliyordu fakat bi kac seneye gidersin diye gecistiriyorlardi bi gün hirsimi toplayip karsilarina dikildim '' Ben Seoul'a gidiyorum neolursa olsun Elemelere katilicam..oradan Is bulup calisicam..kalicagim yeri dert etmeyin bi Is bulana kadar Dayim'da kalirim sonra kücük bi yer bulurum kendime..olmazmi??'' Tabikide hemen ikna olmamislardi ama bir kac Beyin Firtinasi yaptiktan sonra Ciddi oldugumu söyledim ve bana karsi koyamadilar..Tek sart'lari vardi bi kac sene daha beklemeliydim..Kabul ettim sonucta daha yasimin kücük oldugunu biliyordum.

Seoul'a geldigimde hersey benim icin degisti.Adeta kendi Ayaklarimin üzerinde duruyordum..Calisip kendi param'la geciniyordum..hatta kalmak icin kendime kücük bi yer bile bulmustum,Ev bana bi süre sonra bos geldikten sonra ve Elemelere katilmaya yakin Oda Arkadasi aradim,hem Kira yari yariya inicekti hemde yanliz olmayacaktim..Sonunda Gazete'ye verdigim Ilani görüp aramisti.. Baska biri arasaydi napardim bilmiyorum... Kimden mi bahsediyorum tabiikide Oda arkadasim ve en iyi arkadasim Gi 'den.. Gi Oda Arkadasim degil daha fazlasi olmustu Beni herzaman Ailem gibi destekliyordu evet arada Karaoke Bar'a gidip Prova yaptigimiz'da dogru..

Lakabi tabikide vardi herzaman adini söyleyince '' Gee-Gee Gee-Gee Baby baby'' yi söylemeye bayilirdim bu onu kizdirirdi fakat bi süre sonra okadar alismistiki artik '' Gii-Gii'' diye sesleniyordum ona.Gi okumak icin Seoul'a gelmisti o sirada eski kaldigi yerdeki kizlarla anlasamadigi icin benim Gazete ilanini görünce aramaya karar vermisti. Elemelere katildigim gün beni adeta poh pohlarcasina omzuma dokunuyordu.

''Oraya cik ve Min-hee 'nin neler yapacagini onlara göster!''

diyip Fighting isareti yapiyordu.

''Yah! kolaysa sen cik.Bildigim bütün sarki sözlerini unuttum Heyecandan'' Dizlerim adeta tir tir titriyordu.

''Evdeki gibi ol sanki karsinda tek ben varmisim gibi düsün.. Min-hee S.M. i sallayacak!!!''

~~

Elemeler'e gireli tam 4 gün olmustu..Ne yaptigimi,nasil dans ettigimi,Sarki sözlerini dogru söyledigimi dahi bilmiyorum.Hersey okadar cok cabuk gelismistiki..Bina'dan ciktigimda sanki cok güzel bi Rüya'dan uyanmistim.Neyseki en fazla 1 hafta sonra bize geri döneceklerini söylediler.

Aslinda sevinmistim Cevabi hemen duymak istemiyordum bu Rüya biraz daha sürsün istiyordum.

Veee Tam bugün bekledigimiz o arama geldi.

Stajyer olarak alindigimi ve bu Cuma beni alacaklarini söylediler.

Hayatim'da Yeni bi Sayfa aciliyordu,Dolu dolu,belkide Hayatimin en güzel anlari beni bekliyordu.Tabiikide Ailem'e haber verdigimde havalara ucmustular,dayim artik övüne övüne calistigi Firma'da benden bahsetmeye baslardi.

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin