38~Not

3.1K 149 23
                                    

Iste Yb geliyorrr :3

Simdi arkami dönmüstüm Mark karsidan gecerek yanimiza gelmisti ve Kai'ya kisaca bakmisti.

"Oh..sey...bunu unutmussun." Gülümseyerek pratik odasinda unuttugum salimi uzatmisti.

"Tesekkür ederim" gülümseyerek salimi elime almistim.

"Önemli degil."demisti ve sonra kai ya yeniden bakarak bana dönmüstü

"Görüsürüz ozaman.."

"Görüsürüz.."

Mark bizden veda ettikten sonra binaya dönmüstü.

Kai ifadesiz bi sekilde bana bakmisti.

"Gidelimmi?"

Elimdeki sali boynuma gecirerek kapiyi benim icin acmisti.

Kendide bindikten sonra binadan uzaklasmistik.

"Sanirim iyi anlastiniz." Yola konsantre olmustu.

Dönerek sıkkın yüz ifadesine bakmistim.

"Oh evet..samimiler."

"Nekadar samimiler?" Simdi bana bakmisti.

"Sen kiskandinmi?" kikirdemistim.

"Hayir..ne alakasi var.."tekrar önüne dönerek yola konsantre olmustu.

"Ozaman sorun yok."demistim ve kikirdemeye devam etmistim.

Kamjong'a geldigimizde arabayi park etmistik ve yine tedbir amacli maskelerimizi gecirerek arabadan inmistik.

El ele yürürken önde bi grup genc kizlari farketmistik ve hemen elimi cektikten sonra hizlica önden yürümeye baslamistim.

Cafe'ye yaklastigimizda genc kizlar telefonlarini cigliklarla cikarip resimlerimizi cekmeye baslamislardi.

"Kai oppa bu!!!"

"Oppaaa!!"

Kizlar kai'yin arkasindan bzi takip ediyorlardi.

Kai kapiyi brnim icin actiktan sonra iceri girmistik ve cafe bizim girmemizle beraber aniden dolmustu..

"Oppaaa" cigliklar hala devam ediyordu ve sürekli fotograflarimizi cekmeye baslamistilar.

Elemanlardan biri bizi yukari cikarmisti.

"Ablam burdami?" Bu kai'di ve maskesini indirerek elemana bakmisti.

"Malesef..size ne ikram etmemi istersiniz?"

"Oh anladim..iki kahve hazirlayabilirmisiniz?"

"Ofise getireyimmi?"

Kai simdi bana bakmisti.

"Gitsek iyi olur." Biyandan merdivenlerden asagiya bakarak cigliklari dinliyordum.

"Peki hemen getiriyorum." Elemanda asagiya inerek siparislerimizi hazirliyordu.

"Gerilmene gerek yok." Simdi bi eliyle cenemden tutmustu.

"Beni tanrlarsa neolucak ? Baskan dikkatli olmamizi istemisti.." Icimde kötü bi his olusmustu.

"abartiyorsun..seni tanirlarsa ne olacagini söyleyeyimmi? Elini tutacagim ve hic birsey düsünmeden yoluma devam edecegim..karsimiza ne engel cikarsa ciksin bu eli birakmayacagim anladinmi?"

Simdi iki eliyle yüzümü tutarak burnumdan öpmüstü.

"Bunu yapamayiz..enazindan bi süre..sende biliyorsun.ayri ayri cikalim tamammi?" bunu bende istemiyordum fakat Baskana verdigimiz sözü tutmaliydik.

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin