33~ Iyiki dogdun...

3.1K 162 22
                                    

ANYONG Kizlar ^.^

Biliyorum biraz uzun sürdü
Ama okul sinavlar stres derken neredeyse bunalima giriyordum -.-
Kacip geldim bende ve 12 bin i farkettim 0.o daebak!!!!

Okudugunuz ve yorum biraktiginiz icin tesekkür ederim...^^

Simdi diceksiniz bu neyin sevinci sanki oscar aldi :D
Ama nasil desem gercekten birilerinin hikayemi okudugunu görünce cok mutlu oluyorum.
1 saat icinde yaziyimde Yb yi yükleyeyim diye bi düsüncem yok..
Bazen yaziyorum,siliyorum tekrar yaziyorum tekrar siliyorum tam oturmadigini hissedince Yb yi yükleyesim gelmiyor ve tekrardan bastan yazmaya basliyorum.
Bir kac kez neredeyse 1 veya 2 saat hikayede ugrastigim halde telden yazdigim icin silindi ve bastan baslamak zorunda kaldim... (evet  telefonu firlatmamak icin kendimj zor tuttum :D )
Yani demek istedigim zaman ayirip özen gösteriyorum yazinca ve sanki biraz olsun herseyden kopuyormus gibi hissediyorum bu  beni mutlu ediyo..
Karsiligini alincada mutlu oluyor insan yorumlarinizi görünce daha cok seviniyorum^.^
Daha öncede Dedigim gibi kac bölüm yazarim kestiremiyorum..
Ama ilgi ve yorum azalinca yazip yazmamak arasinda kaliyorum baslarda tereddüt etmistim acikcasi
Ama bu yine sizin okuyup okumak istemediginize ve yorumlariniza bagli tabikide ^.^
Oyüzden yorumlarinizi esirgemeyin cingular...neyse baslayayim en iyisi..

Kisa bi dipnot bildiginiz üzere Kai'mizin dogum günü vardi ve bunu Hikayemede tasimak istedim oyüzden kisa bir Yb geliyor.. :)


Bugün Kai'yin dogum günüydü.

Radyo Programina katildklari icin

Bütün gün konusmamistik.

Binadan sans eseri erken cikmistik ve Bu aksam Yurttaki kücük sürpriz dogum günü partysi  icin hazirliklara koyulmustuk bile..

Yurda geldigimizde Pasta Malzemelerini tek tek tezgaha koyup önlügümü takmistim.

Kizlar mutfaga girip beni süzmüslerdi.

"Önlük yakismis."Bu Yun du ve kikirdemisti.

"Ambulans cagirmalimiyiz aksam pasta icin?" Diyip gülerek kizlara bakmisti Eun Ae.

Kizlari kovarak kapiyi kapatmistim ve ise koyulmustum.

Firindan cikardiktan sonra

Kalp seklindeki pastama renkli hamurlarla  Kai'yin figürünü ve kücük kalplerimi yapistirmistim.

Tam o sirada Telefonuma Mesaj gelmisti.

Gönderen:♡

"Sanirim seni cok özledim...program hala devam ediyor...masanin altindan yaziyorum kkk~~~Hala Binadamisin?

Birseyler yedinmi?  Aksam Seni almaya geldigimde Binada görüsürüz.."

Gülümsemistim ve geri cevap yazmistim.

"bende seni özledim...Böyle seyler yapmayip röpörtaja konsantre olmalisin!! kkkk...

Bugün görüsebilecegimizi sanmiyorum program oldukca yogun ve sanirim bu gece burda kalicaz..Yarin sabah görüsürüz :("

Yolladiktan sonra icten ice üzülmüstüm.

Dogum Gününü unuttugumu saniyordu..

O esnada Eun Ae mutfaga girip bana bakmisti ve gülmeye baslamisti.

"Yah! Niye gülüyorsun?"

"Yüzünü görmedin galiba" demisti hala gulerek.

Firinin yansimasindan yüzüme bakmistim neredeyse tamamen unla kapliydi.

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin