Here we goo! Yine basliyoruz..
Yorum atan herkese tek tek tesekkür etmek istiyorum herseferinde motive ediyorsunuz beni,elimden geldigi kadar yazmaya calisiyorum kisa Yb ler oldugunun farkindayim ama Sinavlarim bitsin biraz daha uzun yazmaya gayret edicem ....Saranghaeee!!!! :3 ^^Bugün Menajer Kyu'nun ofisinde kizlarla toplanmistik ve Menajer Kyu bizimle konusmak istedigi icin gelmesini bekliyorduk.
"Ne konusucakki acaba bizimle?" Bu yun'du ve oldukca tedirgin duruyordu.
"Pozitif düsünün.." ha na yun'u teselli etmeye calisiyor gibiydi.
"Bende tedirgin oldum simdi..."bunu diyen Eun Ae'ydi yanimda oturmus ayaklarini oynatiyordu.
O sirada Menajer Kyu ofise girmisti.
Ayaga kalkarak selamlamistik.
"Oh oturun kizlar." Simdi masasina gecip oda karsimiza oturmustu.
"Nasilsiniz?" Teker teker hepimize bakmisti.
"biz iyiyiz..fakat bizimle ne konusacaksiniz?" Bu Eun Ae'ydi.
"Ohh..pekala." Simdi sessizlesmisti ve masasinda duran kagitlara bakmisti.
"Kötü birseymi var?" Sasirarak Menajer Kyu'ya bakmistim..
"Kizlar..." simdi üzgünmüs gibi duruyordu.
Kalbim hizla atmaya baslamisti.
Eun Ae de duymak istemiyormus gibiydi ve sıkıca elimden tutmustu.
"Tebrikler...resmi olarak bir grup'sunuz artik!!!" Simdi gözleri isildamisti menajer Kyu'nun ve gülümseyerek herbirimize bakmisti.
Kizlarla sasirarak birbirimize bakmistik ve sevinc göz yaslari akmisti hepimizden..
"Bitmedi...biraz önce bi telefon görüsmesi yaptim..sahnede sizinle isbirligi yapmak istediklerini söyleyen bir grup var menajerleri oldukca israrli görünüyor..Baskan henüz birsey demedi ama onayi aldiktan sonra Ilk büyük televizyon deneyeminiz gerceklesicek!!"
Hala gülümsüyordu.
Kizlarla sevincten havalara ucmustuk bi süre sakinlestigimizde Menajer Kyu konusmaya devam etmisti..
"Sevinmek hakkiniz fakat..asil maraton simdi basliyor..Baskan performanslariniz diger hocalarla degerlendiricek..bir kac gün icinde calistiginiz koreografiyle sarkiyi hocalariniz tarafindan herbirinize dagitilicak,grupla ilgili kararlar verilmeye basliyicaz...o yüzden herzamankinden daha fazla calismalisiniz,size güveniyorum!!"
Menajer Kyu bize adeta bi baba gibi davraniyordu ve sanirim biraz olsun hakkini bununla ödemis olmustuk.
"Grubumuzun adi ne peki?" Bu Ha Na'ydi ve heyecanla menajer Kyu ya bakmisti.
"Üzgünüm..henüz bende birsey bilmiyorum ad önerileri üst taraftan geliyor biliyorsunuz henüz yapim asamasinda."menajer Kyu gülmüstü..
Kai'ya mesaj atarak ona bu yeniliklerden bahsetmistim fakat yogun programindan dolayi bugün görüsemeyecektik.
Gönderen:♡
"Yurttamisin?"
Biyandan Minjongla oynuyordum.
"Evet Minjong'la oynuyorum! ^^ "
Gönderen:♡
"Seni benden fazla gördügü icin sansli T^T"
"Kkk!!! ^.^ Minjong~ah duydunmu sen sansli bi kedisin!"
Gönderen:♡
"Dalga gecmeyi birak! ~.~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Exo~Kai) Yasak Ask
FanficMin-Hee S.M e katildigi andan itibaren belkide hayati tamamen degisti. Stajyer olmayi ve Hayallerine bi Adim daha yaklasirken birde Asik oldu.. Min-Hee yi neler mi bekliyor? Ozaman Buyrun hepbirlikte 'OKUYALIM' ^^