Sürprizzzz öylesine aklima esti ve yb'yi bugün yazip yayinlamak istedim ^.^
Buarada Yeni Kapak Fotosunu nasil buldunuz?Bina bugün oldukca yogundu
Mola esnasinda Snsd üyelerini görmüstüm,onlarda yogun gibilerdi.
Amber yine binada Minho'yla sakalisiyordu.
Selam verdikten sonra yanlarindan gecmistim.
O sirada Taehyun'un karsidan geldigini farketmistim.
"Min hee??"
"Oh..merhaba.."demistim.
"Uzun zaman oldu görüsmeyeli..nasilsin?"
"evet..iyiyim sen nasilsin?menajer kyu'dan duydum cok yogunmussun."
"Oh evet..konserler devam ediyor..buarada acilis performansinizi izledim cok iyiydiniz." Simdi gülümsemisti.
"Tesekkür ederim."
"Taehyun gidiyoruz.." bu taehyunun menajeriydi beni görünce selamlamisti
"Oh merhaba min hee!"
Bende egilerek selamlamistim.
"Görüsürüz.."taehyundu bunu diyen veda ettikten sonra menajeriyle binadan cikmislardi.
Kizlar ajusshinin marketine yemek yemege gitmislerdi henüz daha zamanim oldugu icin pratik odasina cikmistim.
Kapiyi actigimda Kai iceride tek basina oturuyordu.
Kapiyi geri kapaticakken Kai bana bakmisti.
"Cikmana gerek yok..ben cikiyordum.."ayaga kalkmisti.
"Oh..önemli degil...sey..ben cantama bakiyordum." O anda aklima baska birsey gelmemisti.
Ama en azindan inandirici olmasi icin iceri girip cantama bakiyormus gibi yaptim..tam cikacakken Kai kapinin önüne gecmisti.
"Unutabildinmi herseyi?"sesi okadar masum ve üzgün geliyorduki dayanamamistim.
Zorlanarak yutkunmustum.
"Silip attinmi yani herseyi?hicbirsey yasanmamis gibi?" yorgunlugu gözlerine vurmus gibiydi..sanki gecelerce uyumamisti..
Aptal...neden kendine bakmiyorduki neden uyuymuyordu?
"Min hee..birsey söyle!!"
Gözlerini ayirmadan bana bakiyordu..
Derin nefes alarak basimi kaldirmistim simdi göz gözeydik.
Yutkunmaya baslamistim.
Su durumda gözlerine bakmak nekadar zordu benim icin..
"artik...biz diye birsey..yok" demistim
Nefes almayi unutmustum,
Gözyaslarimi tutmaya calisiyordum."Ben sensizlikte boguluyorum ..neolur..benden uzaklasma,yaninda olmama izin ver.."
Sesi titremeye baslamisti"ben yasadigimiz seyleri coktan sildim..unuttum..sende sil,at,vazgec..anilarin ucup gitmesine izin ver.." gözlerim yine dolmustu.
"Hayir!!" Sesi yükselmisti.
"Biz birlikte olamayiz..biz yasagiz..."
Sol gözümden gözyasim akmisti..Kai'yin gözlerinin doldugunu görmüstüm.
Aniden yanimdan gecerek bi hisimla aynalarin birine yumruk atmisti.
Ayna paramparca olmustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Exo~Kai) Yasak Ask
FanficMin-Hee S.M e katildigi andan itibaren belkide hayati tamamen degisti. Stajyer olmayi ve Hayallerine bi Adim daha yaklasirken birde Asik oldu.. Min-Hee yi neler mi bekliyor? Ozaman Buyrun hepbirlikte 'OKUYALIM' ^^