52~Gitme...

3K 157 28
                                    

Final öncesi......

- YUN -

"Aishh..." tirnak boyasini yine tasirmayi basarmistim.

"Ha na-ya asetonu getirebilirmisin odadan?"

Ha Na'yi dramasindan mahrum ettigim icin odadan maraton kosarcasina gelmisti ve asetonu önüme koymustu.

"Tesekkür ederim bitanesin!!"

O esnada ortak kullandigimiz ev telefonu calmaya baslamisti..

Normalde bu telefonu fazla kullanmiyorduk ve numaramiz sadece menajer kyu'da vardi.

Sasirarak Ha Na'ya bakmistim.

Sonra ellerimi isaret ederek acmasini istemistim.

Yavas yavas gözlerini devirerek mutfakta duran telefonu cevaplamisti.

"Alo?"

"evet...."

Bi süre bosluga bakarmis gibi donup kalmisti.

Sonra birsey demeden telefonu kapatmisti.

"Kimmis??" Demistim bi yandan ojemi siliyordum.

"Min Hee...Min Hee...kaza gecirmis ameliyattaymis...."

Elimde aseton yere düsmüstü..

"Na-nasil?nerdeymis???nerdeymis hangi hastane?"demistim Ha na nin yanina gelerek.

Menajer Kyu'ya haber vererek birlikte hastaneye gelmistik.

Hastaneye girdigimizde bize Min hee'nin durumunun kritik oldugunu söylemislerdi.

Ameliyathanenin önünde oturmustuk.

Yapacagimiz baska hic birsey yoktu..

"Ailesine haber verdinizmi??" Bu menajer kyu'ydu karsimizda oturuyordu oda oldukca üzgündü.

"Vermedik..sadece busanda oturduklarini biliyorum.." Bu Ha Na'ydi sabirsizca bi ileri bi geri gidiyordu.

"Menajer Kyu sizce vermelimiyiz??"

Ellerimi basima götürmüstüm.

"Bilmiyorum...bilmiyorum...biraz daha bekleyelim.." hepimiz hala soktaydik..

Min Hee'ye eslik eden Söförün durumu biraz daha iyiydi ama yogun bakimda oldugu icin doktorlar onada kesin birsey söylememislerdi.

"Menajer Kyu napicaz...?napicaz?" Demistim ve kendimi tutamamistim..

"Kizlar kendinizi birakmayin ha? Hersey düzelicek..!"

Tam o sirada telefonum calmaya baslamisti göz yaslarimi silerek yavas yavas cebimden telefonu cikararak ekrana bakmistim arayan Kai'di..

"Kai..Kai ariyor...Min Hee'yi sorucak...ben...ben konusamam..." ellerim titremisti.

Menajer Kyu derin bi nefes aldiktan sonra telefonumu almisti.

"Kai...?"  Simdi yanimizdan gecerek disariya dogru yürüyordu.

1 dakkika gecmeden menajer ic cekerek yanimiza gelmisti..

Tam o esnada doktorlardan biri ameliyathane'ye girmek icin hazirlaniyordu.

Hizlica yanina gitmistik.

"Min Hee'nin durumu nasil?"menajer Kyu doktora bakmisti.

"Size henüz birsey diyemem,ameliyata yeni dahil oluyorum,fakat durumunun kritik oldugunu biliyorum..."

Doktor yanimizdan gecip ameliyathaneye girmisti..

Bi ileri bi geri giderken Kai'yin bize dogru kostugunu görmüstüm yikilmisti terler icinde nefes nefese yanimizdan gecerek ameliyathanenin kapisina kosuyordu..

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin