Yorum birakmayi unutmayin Arkadaslar ona göre devam edicem^^
Neyapacagimi bilmiyordum,suan Kai elimdenmi tutuyordu benim?
Kalbim zaten hassas'ti ve kalabaligi aldiris etmeden öylece elimden tutup önden yürüyordu..
Sonra birden durup elimi yavasca birakmisti.Bana kisa bi bakis atmisti sonra Menajer Kyu ve kizlar'i görmüstüm.''Uh..tesekkürler..'' diyebilmistim kizarmis bi yüz ifadesiyle.O sirada Kai'ya Taemin ve DO seslenmisti bense Menajer Kyu ve Kizlarin yanina gidiyordum.
''Min Hee nerelerdesin,senin icin sorun olmazsa baska bi Arac'la geliceksin.'' diyordu Menajer Kyu.
''tabiki,sorun olmaz.''demistim.
Menajer Kyu ve kizlar coktan gitmisti.Benide baska bi Araca yönlendirmislerdi,arabaya bindigimde Tae Hyun ve sahnedeki diger Stajyerleri gördüm.
Tae Hyun yanini isaret ediyordu acikcasi baska bi secenegimde yoktu Gitarlar iki koltugu kaplamisti bile ve diger Stajyerlerde yari uykulu koltuklarinda istirahat ediyorlardi.Tae Hyun'un yanina oturmustum.Arac hareket etmeye baslamisti bile.
''Ne güzel sürpriz oldu!'' demisti Tae Hyun.
''Oh,evet...Menajer Kyu'nun araci doluydu.'' demistim..Nedenini bilmiyordum fakat Tae Hyun'a bitürlü alisamamistim.Herkese mi böyle davraniyordu acaba diye sordum kendime.
Yol boyunca bana birsey sorucak veya Sahne'deki bu ufak sovundan bahsedicek diye gergin hissetmistim.Fakat tuhaf bi sekilde birsey söylememisti sadece öylece sessizce oturmustuk.
Bina'ya gelmistik artik. Arabadan indigimizde SM'in iki Lüks Arabasi arkamiza park ediyordu.
''Sanirim bugün baska bi Programiniz yok?'' bunu diyen tam yanimda dikilen Tae Hyun'du..diger iki Stajyer Bina'ya girmislerdi bile.
''Evet,yok.'' demistim sadece.
Ve birlikte Binanin girisindeki Merdivenlerden cikiyorduk.Tam o sirada arkadan bir kac ses geliyordu
''Tae Hyun!tebrikler cok iyidiniz.'' Arkamiza döndügümüzde tüm Exo Üyelerini görmüstük.
''Oh!Hyung cok tesekkürler.!!" Chen'e egilerek saygi göstermisti.
''Min Hee sendemi burdasin?" Bunu diyen Suho'ydu.
''Oh Merhaba!Evet,ayni Aracla geldik..''diyip nazikce egilmistim.
''Yah Tae Hyun!Fakat Sahnede neden öyle davrandin?'' bunu diyen Tao'ydu ve kikirdiyordu.
''Fan'lerden birimiydi yoksa..ohh?..'' bunu soran Chanyeol'du.
Tae Hyun'un yanimda sadece gülümsedigini görebiliyordum.
'' Hayir Hyung.'' demisti sadece sessiz bi sekilde.
Tam o anda Kai belirivermisti
''Yah! Ofise gidiyorsak acele etmeliyiz.'' demisti sonra Tae Hyun ve benim aramdan hizlica gecmisti.
''Kai'yin nesi var?'' bunu diyen Sehun'du sonra Kai'yin arkasindan seslendi
''Yah,yah,yah! bekle.'' diyip oda girmisti Bina'ya.
''Kkaebsong fakat gidiyoruz!'' bunu derken gülmüstü Baekhyun ve diger üyelerde ona katilmisti sonra veda edip Bina'ya giriyorlardi.
Bizde Bina'ya girmistik.
Artik gec oldugundan Bina'da kimse yok gibiydi,En üst kattaki Lambalar sönmüstü bile büyük bi olasilikla Menajer Kyu eve gitmistir diye düsünmüstüm.Bina'nin önünde güvenlikciler disinda kimse yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Exo~Kai) Yasak Ask
FanficMin-Hee S.M e katildigi andan itibaren belkide hayati tamamen degisti. Stajyer olmayi ve Hayallerine bi Adim daha yaklasirken birde Asik oldu.. Min-Hee yi neler mi bekliyor? Ozaman Buyrun hepbirlikte 'OKUYALIM' ^^