~ FINAL ~

4.7K 219 126
                                    

Iste gelip catti Final bölümü :')
Nereden baslasam bilemiyorumkii
Öncelikle hikayemi takip eden vote'layan,yorum birakan, bana mesaj atan herkese cok tesekkür ederim...
Daha öncede demistim klise olucak ama bukadar kisinin hikayemi takip edecegini tahmin bile edemezdim,her yeni bölümde beni bi eskisinden daha cok desteklediniz ve yazmaya motive ettiniz..
Bu hikayeyi yazarken okadar cok sey yasadimki inanamazsiniz,simdi son bölümü yaziyorum :')
Üzülüyorum cünki kaimin'i unutamayacagim.. :)

Bu bir veda konusmasi degil^^
bildiginiz üzere Yeni bi hikayeye baslamayi düsünüyorum cook yakinda,kurgulamaya basladim bile kafamda
Umarim bu Hikayeme oldugu gibi Yeni Hikayemi'de desteklersiniz!

Sarangheo Kaimin'Minkai'cilar...  ^^


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~






- 2 Yil sonra -


"Aishh!! Sanirim kilo aldim!"

Aynada son kez kendime bakmistim.

"Yo..bence gayet iyi duruyorsun,hadi gec kalicaz!"

Yun elimden cekistirmisti..

"Hadi Kizlar! gidiyoruz!"

Menajer Kyu herzamanki gibi kapida bekliyordu.

Röpörtaj sirasinda cikisimizdan bahsetmistik ve albümdeki parcalardan..

"Ask Bestesi parcaniz oldukca ilgi gördü,bunu neye borclusunuz?"

Muhabir mikrofonu bize uzatmisti.

"Büyük bi Ask Hikayesine.." Yun bunu söylerken gözlerime bakmisti.

"Oh,gercek bir Ask'tanmi bahsediyoruz?"

Muhabir meragini gizleyememisti.

Kafa sallamistim..

Min Hee ve Kai'yin Büyük askindan bahsediyorduk..2 yil öncesindeki olay hala dün gibi aklimdaydi.

"Peki Sugarzzz grubunuzu 4 kisi olarak tanittiniz,suanda nasil hissediyorsunuz 3 kisi olarak devam etmek sizi zorluyormu?"

Yun'un üzüldügünü anlamistim.

"Evet zorluyor...ama biz 3 kisi olarak savasmaya devam edecegiz.."

Bu sözleriyle röpörtaji bitirmisti..

Bu iki yil hepimiz icin zordu,yaralanmistik,düse kalka devam ettik yolumuza kayip verdik, veda ettik ama birbirimize daha cok kenetlendik..
Bu zor dönemde cikisimiza canla basla calistik, konsantre olduk,terler icerisinde dans ettik,yüzlerce prova yaptik,stüdyoda bogazimiz kuruyana dek sarkilarimizi kaydettik.

Ama en önemliside daha cok güclendik..
1 ay öncesine kadar cikisimizin heyecanini yasiyorduk,albümümüz ciktiginda ise yüzlerce sevgi dolu ve motive edici mesajlar aldik.

Bazen hayatta güzel olmasada vedalar vardir,yapmak istemedigimiz..
Bir bütün olup,tek yürek olup,bir parcamizi kaybetmek bizi nekadar sarssada menajer Kyu'ya bi söz verdik.
Cikisimizin muhtesem olacagina söz verdik.

Aksam söförle marketten gelmistim yurda tam girecekken Suho'yu görmüstüm.

"Oh Eun Ae selam!"

Bahcenin diger tarafindan el sallamisti.

"Selam!" Demistim gülümseyerek.

Sonra devam ettim.

"Yarin büyük konser hastalanip kaytarmayimi planliyorsun?"

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin