28~Kiskanclik

3.3K 165 15
                                    

Okul baslamadan 30.bölümü yazmayi planliyordum basaramadigim icin Bianee! -.-
Bütün toplu tasima araclarindan yararlanarak eve dönüs yolunda bile yaziyorum :D :D
Kisa bi Yb geliyor ama bunu telafi edecegim ilerleyen bölümlerde :*

Yorumlarinizi bekliyorum >.

Aradan saatler gecmisti ve bugün oldukca uzun bi gündü..

Kai'yi tartistiktan sonra görmemistim belkide coktan gitmislerdi..

Menajer Kyu'nun ofisinden bir dosya alip vokal odasina götürecektim.

Ofisten ciktiktan sonra karsimda Tae Hyunu görmüstüm.

"Iyimisin??" Simdi yanina yaklasmistim.

"Ben iyiyim...bu olanlar icin özür dilerim.Belkide sadece susmaliydim."

"Özür dilemeni gerektiren birsey yok ortada..asil ben özür dilerim.."demistim.

Sonra burnunun kanadigini farketmistim.

"Bekle bir dakika." Demistim ve menajer kyunun ofisine tekrar girip mendil almistim.

Burnunu silmek isterken bi adim geriye gitmisti.

"Ben hallederim.." demisti simdi.

"Bu olanlar benim sucum en azindan bunu yapmama izin ver,kötü hissediyorum.."demistim sonra burnunu siliyordum.

"Sana yaptigim bütün o pislikler icin özür dilerim.." üzgün oldugu her halinden belliydi.

Sonra devam etmisti..

"Gercekten cok özür dilerim..Sana duydugum bu hissi bende cözemiyorum bazen.Ama seni önemsiyorum Min hee." Simdi durmustum.

"..bitti.." demistim ve mendili aldiktan sonra gözlerimin icine bakmisti.

"Biliyorum yersiz bi konusma oldu..ama hislerimi bastirmaya calisiyorum..Benden nefret etmeni istemiyorum."

"Bunu baska bi zaman konusalimmi? Menajer Kyu bekliyor.."demistim hizlica.

"Oh..tabii...tesekkür ederim.... bunun icin." Diyerek mendilini göstermisti.

"Görüsürüz."merdivenlere dogru ilerliyordum.

O sirada Kai'yla göz göze gelmistik ben merdivenlerden cikarken oda iniyordu tam yanimda durmustu.

Basimi cevirerek merdivenleri cikmaya devam etmistim.

Öfkeliydim.

Her istediginde birilerini yumruklayamazdi..

Düsünmeden hareket ediyordu ve sonuclari umursamiyordu..

Beni deli edende tam buydu.

Neden sürekli burnunun dikine gidiyorduki?

Üstelik aciklamama bile izin vermemisti..

"Min Hee dosyayi masanin üstüne koyduktan sonra cikabilirsiniz.."

Bu menajer Kyu'ydu ve beni düsüncelerimden bölmüstü.

Artik hava kararmaya baslamisti..

Binadan cikarken mesaj gelmisti.

Gönderen: < 3

"Seni bekliyorum."

Mesaji okuduktan sonra parka bi göz atmistim Kai arabasinin yaninda durmus beni bekliyordu.

Ona baktigimi farkedince merdivenlerden inip servise dogru ilerlemistim.

"Omo! Neden böyle davraniyorsun?" Eun Ae sasirarak bana bakmisti.

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin