26~Tae Hyun'un Misafiri

3.1K 158 10
                                    


Yorum birakirsaniz beni mutlu etmis olursunuz ^.^






Aradan 2 gün gecmisti ve bugün Persembe günüydü.

Kai ve Exo Üyeleri Yurtdisinda düzenlenen bir konsere ve bir televizyon programina  katilacaklardi.

Kai dün gitmeden önce cumartesi döneceklerini söylemisti.

Bugün izinliydik ve zaman bitürlü gecmiyordu.

Simdiden onu özlemistim büyük ihtimalle günleri tempolu gecicekti ve mesaj atmamak icin kendimi zor tutuyordum.

Yatagimda Minjongla oynarken Eun Ae girmisti odaya.

"Sanirim biri sevgilisini özledi.." kikirdeyerek yatagina oturmustu oda.

"...mesaj atmalimiyim sence? Ucaga bindikten sonra konusmadik hic.." telefonumu elime alip siyah ekranima bakmistim.

"Tabikide aramalisin.." demisti gözlerini devirerek.

"Yogun diye aramak istemedim..mesaj biraksam daha iyi olur.." demistim.

"Ucus nasildi? Seni merak ettim ve özledim." Yazip yollamistim.

Yemek yedikten sonra etrafi mutfagi toplamistik artik saat ilerlemisti ve neredeyse 12 olmustu..yarin programimiz 8 de basliyicakti o yüzden dislerimi fircalayip odaya girmistim.

Kai'dan hala mesaj yoktu..Cok mu yogundu?

Bana mesaj atmasada en azindan biraz dinlenmesini isterdim...

Telefonumu bas ucuma koyarak uykuya dalmistim.


Binada Programimiz bittikten sonra koreografi odasinda yanliz biraz pratik yapmak istemistim.

yaklasik 1 saat sonra telefonum calmisti.

Ekrana baktigimda arayanin Kai oldugunu farketmistim.

"Kai??" Demistim sevinerek.

"Iyimisin? Mesajini biraz önce gördüm

Telefonum arizalanmisti..Seni özledim." Sesi yari uykulu gibiydi ve yorgun geliyordu.

"Bende seni özledim..hersey yolundami? Sesin yorgun geliyor?"endhiselenmistim.

"Oh..biraz yorgunum sadece merak etme..televizyon programinin cekimlerini bitirdik biraz önce..sen neyapiyorsun?" Suan dinlenmesini okadar cok isterdimki.

"Pratik odasindayim..Yah gidip uyumalisin.Sesin cok yorgun geliyor." Demistim.

"Seninle konusunca iyi hissediyorum"simdi gülümsedigini duyabiliyordum.

"Yah!hastami olmak istiyorsun? Gidip biraz uyumalisin..sonra tekrar konusuruz."

"Pratik odasinda kim var?" Son söylediklerimi duymamazliktan geliyordu simdi.

"Aishh!" Sinirlenmistim.

"Kiz arkadasimin yaninda kim var bilmek istiyorum..Yah!!! Tae Hyun mu orda?Hemen resim cekip yolla!" Simdi sesi aniden yükselmisti.

"Tek basimayim,lafi degistirmeyi birakicakmisin?"

"Ben ciddiyim resim yolla..Yaninda degilim diye huzursuz hissediyorum kendimi."

"Ben Min Hee'yim ayrica Binada senden baska beni rahatsiz eden kimse yok" diyerek kikirdemeye baslamistim.

"Demek öyle oldu..gelince bunun intikamini alirim." Simdi oda gülmüstü.

Birden duraksamisti.

"Seni Seviyorum.." Bu ses adeta icimi eritmisti.

"Bende seni seviyorum.....ve erkek arkadasimin biraz dinlenmesini istiyorum..aksi halde nekadar istemesemde, uyuman icin telefonu yüzüne kapaticam."demistim.

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin