9.000 Olmusuz bile Woaahh tesekkürler!!!!! *-* ♡-♡
Burdan herkese sarilmak istiyorum ~( *-* ~)
Destiginizi eksik etmeyin!Buna kayitsiz kalamazdim ve hizimi alamayip MINI bi Yb daha yazdim :') :D
Buarada bi okuyucu Final yapicagimi sanip bana msj atmis ,yanlis anlasilma icin Biane :'D !!
SIMDILIK Final yok gibi...ama kac bölüm yazarim kestiremiyorum dogrusu.Benim önceden yazmis oldugum baska bi Hikaye vardi onu düzenlemeyi düsünüyorum..ama dedigim gibi kesin bisey degil o yüzden relaksss :')Gözyaslarima hakim olamamistim...
Gözlerini neden acmiyordu?
"Kai!!" Diyerek basimi gögsüne koymustum.
Göz yaslarim süzülüyordu..Hala bilincsizce yatiyordu..
"Umrunda olmadgimi düsünmüstüm."
Bir kac saniye basim gögsündeydi ve durumu idrak etmeye calisiyordum.
Sonra kafami yavasca kaldirip yüzüne bakmistim.
Gülümseyerek bana bakiyordu ve iki eliyle yüzümü tutmustu bas parmaklariyla göz yaslarimi siliyordu.
Ikimizde yerdeydik simdi Kai pozisyonunu bozmamisti.
Hala durumun sokundaydim.
Sonra biraz dogrulduktan sonra iki elimle gögsüne vurmaya baslamistim.
"APTAL!! APTAL!!!Sana birsey oldu sandim!!Nekadar korktum haberin varmi!!!" Gözyaslarim yeniden akmaya baslamisti bi yandan hala öfkeyle kai'yin gögsüne vuruyordum.
Simdi dogrularak göz yaslarimi silmisti ve gözlerimin icine bakmisti.
"Özür dilerim..özür dilerim..ben iyiyim.." beni sakinlestirmeye calisiyordu ve sarilmisti.
"Aptal!!" Hala durumun etkisindeydim.
"Birsey olmadi.."demisti ve hala bana sariliyordu.
Bi süre korkuyla gözlerimi kapatarak Kai'ya sarilmistim.
"Bidaha böyle seyler yapma!!" Öfkeyle ayaga kalkip pratik odasindan cikmistim.
Taemin ve Do'nun yanindan hizlica gecip merdivenlerden inmistim.
Gözyaslarim birtürlü dinmiyordu.
Binadan cikip derince nefes almistim.
Ve gökyüzüne bakmistim.
Yüzüm bir kac saniye icinde yagmura teslim olmustu.
Aptal!
Nasil böyle birsey yapabilirki!O sirada Kai siyah bi semsiyeyle gelip islanmami engellemisti.
"Özür dilerim.." simdi tek eliyle semsiyeyi tutuyordu diger eliylede yüzümü oksamisti ,gözlerimin icine bakiyordu.
"Üstüceksin.." elimden tutmustu ve binaya dogru ilerliyordu.
"...gelmiyorum.."elimi cekerek durmustum simdi yine islanmaya baslamistim.
Tekrardan semsiyeyj benim icin tutmustu.
"Titriyorsun..hadi.." simdi bir kolunla belimi kivramisti.
"Niye o kiz icin endhiselenmiyorsun?" Simdi karsisina dikilmistim.
(Yasasin bize her yer Naz her yer Trip. :D :D )Semsiyeyi elinden birakmisti ve birakmasiyla birlikte yerde saniyeler icinde islanmisti.
Kai simdi karsimda dikiliyordu.
Ikimizde islaniyorduk.
Ama bu kimin umrundundaydiki...
"Benim senden baska endhiselendigim,düsündügüm kisi yok.." islanan Saclarini simdi hizlica bi eliyle arkaya atmisti.
"Yalanci!"
Simdi yine gögsüne vurmaya baslamistim.Gözlerimin icine derince bakiyordu.
Ve iki elimide yavasca tutarak beni kendine cekmisti."Senden baska herkese kör ve sagir oldum..Sen benim dünyamsin senden baska ne yön biliyorum ne de bi siginak.." nefes nefeseydik..
Binanin los isiklari karanlikta gözlerine degiyordu ve parlak gözleriyle hala derince bana bakiyordu."Ben senden baska kimseyi sevemem.."
Simdi iki eliyle yavasca yüzümden tutmustu ve dudaklarimiz birbirini bulmustu...Bi süre yagmura aldiris etmeden pozisyonumuzu bozmamistik..
Sırılsıklamdık..
Kai benim icin arabanin kapisini actiktan sonra Binaya girip hizlica geri dönmüstü.
Simdi havluyla saclarimi kuruluyordu.
Ve o tatli gülümsemesi belirivermisti yüzünde.
Aniden hapsurmeye baslamistim.
"Sana üsütüceksin demistim.." simdi elimi alip eliyle isitmaya calismisti..arabanin isticisini actiktan sonra iki elimide isticiya uzatmisti.
Kurulandiktan sonra bi süre basimi omzuna koymustum.
Binada kimse kalmamisti...
bizde arabanin icinde oturup camin önünde düsen yagmuru izliyorduk.
"Bugün cok korktum.." simdi basimi kaldirarak Kai'ya bakmistim.
"Böyle büyük tepki verecegini bilseydim yapmazdim özür dilerim.." simdi basimdan öpmüstü.
"Sana gercekten birsey oldu sandim!" Demistim simdi elini tutmustum.
Yaninda olmak bana okadar cok huzur veriyorduki...
Biz konusmadan bile anlasabilirdik.
Nefesini yanimda hissetmek bile yetiyordu."O Kiz kimdi peki?"
"Lavoboya kilitlediginmi?" Simdi gülüyordu.
"Daha baska kizlardami var?"Kaslarimi catmistim.
"Yani kilitledigini kabul ediyorsun.." hala gülümseyerek eridigim bakisiyla dikkatlice beni izliyordu.
"Yanlislikla oldu..konuyu degistirmeyemi calisiyorsun?"
"Do Hyung'un Ablasi'ydi,Bina'da stilist olarak calismaya basladi..3.cü ablam sayilir."
"Ablasimi??..oh..." sasirmistim ve yerin dibine girmek istemistim.
Tekrar bana dönmüstü..
"Istesemde baska birine bakamam Aptal...Sen Kalbimi coktan mühürledin..."
Tekrardan gülümsemisti...
Bu gülüsü icin dünyalari verseler hic biseye degismezdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Exo~Kai) Yasak Ask
FanfictionMin-Hee S.M e katildigi andan itibaren belkide hayati tamamen degisti. Stajyer olmayi ve Hayallerine bi Adim daha yaklasirken birde Asik oldu.. Min-Hee yi neler mi bekliyor? Ozaman Buyrun hepbirlikte 'OKUYALIM' ^^