Hadi yine basliyoruz ^^
Lütfen Yorum birakin devam etmemi istiyorsaniz :)
Toplanti Odasi oldukca büyüktü, biz yeni Stajyerler en arka siralara oturmustuk ve Menajer Kyu sadece oturup ileride bizimde Bu Stajyerler gibi albüm cikarmadan Toplantilara katilacagimizi anlatiyordu,buyüzden sadece nasil toplantilarla karsi karsi kalacagimizi bilmemiz icin bugünlük bize göz yumduklarini söylemislerdi..Anlasilan Menajer Kyu gercektende isini iyi yapan biriydi.
Bizden eski Stajyerler de yavas yavas yerlerini almaya baslamisti yaklasik 6 Stajyerlerdi 4ü erkek ikisi kiz di..
Toplanti yaklasik 40-45 dk sürdü Stajyerlerden bikaci anlasilan iki gün sonra gerceklesecek olan Konserde Performans sergileyecekti,sahneye cikacak olan Stajyerlere uygun bi Sarki secildi ve kisa bi Koreograf hazirlamalari icin görüsme yaptilar onun disinda Konser hakkinda bir kac Bilgi verdiler ve Konserden sonra Sarkicilarin her birine Hafta Sonu dinlenmeleri icin izin verildi..Tabiikide Gruplar toplantida degildiler.Her grubun menajeri ve menajer yardimcilari Toplantiya katilmisti.Toplantinin son kisminda Menajer Kyu'ya düsen Görev ise bizi diger Personellere Yardimcilara Stajyerlere tanitmakti.
Toplanti Odasindan ciktiktan sonra Menajer Kyu yanimiza geldi.
''Kizlar,Aferin bugün en Önemli kismi atlattik artik dinlenebilirsiniz,birseye ihtiyaciniz olursa cekinmeyin birkac saat daha buralardayim.Onun disinda sorulariniz yoksa Yarin 1de bulusacagiz yeni Yurdunuza tasinacaksiniz.''
''Gercektenmi?'' Yun cok sevinmisti.
''Bu harika Menajer Kyu.''Ha Na'da bu duruma cok sevinmisti.
Bende Sevinmistim fakat bu kizlarla kalmak beni oldukca yorucakti.
''O halde görüsürüz yarin! Iyi dinlenin.'' Menajer Kyu aramizdan siyrilip Merdivenlerden inip Ofisine dogru gidiyordu.
Toplantidan cikan diger Personellerde yavas yavas ortadan kaybolmustu.
''Yun-Ah Oda'ya gidiyorum...Uykumu iyi almaliyim,cok erken uyandik yarin o Muhtesem Yurtlari görecegiz'' Ha Na sevincinden neredeyse havalara ucuyordu.
Ne yani alt tarafi bi Yurt neden bukadar seviniyorduki?
Ha Na, Eun Ae ve Yun birlikte Merdivenlerden inip Odalarina dogru gidiyorlardi.Eun Ae'ninde benim gibi tek kisilik bi Odasi vardi,fakat bu kiz bi türlü cözememistim.Fazla konusmuyordu,Isini yapip kendi halinde takilirdi..Acikcasi Ha Na ve Yun'la yildizlarimiz bir türlü barismiyordu,bu Kizlari 500 metre öteden görsem bile cok yapmacik olduklarini anlardim.Evet 4ümüzde yeni Stajyerlerdik fakat daha hic bisey belli degildi,belki icimizden biri yada 4ümüzde burdaki Stajyerler gibi basarili olamayicaktik belki 1 yil 1 ay hatta 1 hafta dayanamayacaktik.Basarabilsek bile belki Solo sarkici olacaktik yada degisik Üyelerle bir Grup kuracaklardi daha birsey belli degildi.
Tüm bunlari düsünürken Toplanti Salonundan Stajyerlerden biri cikti.Bana Kisaca bi Bakis attiktan sonra tam karsimda durdu
''Merhaba ben Tae Hyun Stajyerlik kariyerimin son yilindayim..''Tae Hyun'da ilk dikkatimi ceken kendinden cok emin bir yüz ifadesi ve durusu vardi.
''Oh Merhaba.Memnun oldum ben Min Hee'' diyerek selamlamistim.
''Neyapiyorsun burda?Yolunu mu kaybettin?Istersen yardimci olabilirim'' demisti.
''Hayir artik Odalarin yerlerini ögrendim,tesekkürler.''diyip gülümsemistim tam Merdivenlerden iniyordum
''Ah,özür dilerim ama bugünki Programiniz bittimi?'' Ona döndügümde Tae Hyun bu sefer tek kasini kaldiriyordu.
''Evet..''
''Biliyorum bir kac Hafta Stajyerlik böyle sIkIcI oluyor..Programlar erken biter,sonra Insan ne yapacagini bilemez.'' gülümsemisti sonra devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Exo~Kai) Yasak Ask
FanfictionMin-Hee S.M e katildigi andan itibaren belkide hayati tamamen degisti. Stajyer olmayi ve Hayallerine bi Adim daha yaklasirken birde Asik oldu.. Min-Hee yi neler mi bekliyor? Ozaman Buyrun hepbirlikte 'OKUYALIM' ^^