21~Toplanti

3.9K 187 17
                                    

Iste yine basliyoruz  ('• , •')


Eun Ae Ha Na ve Yun'un kollarina girmisti.

"Servis geldi neden gitmiyoruz?" Ikisinide disariya cikarmayi basarmisti.

Tam Ofise dogru ilerlerken Kai cikmisti ve sakince kapiyi kapatmisti.

"Neoldu?" bunu diyen Baekyhun'du.

"Bi sorunmu var?" bu Suho'nun sesiydi.

"Hayir bi sorun yok.Yurtta görüsürüz." demisti üyelere.

Tam yanlarina gelirken Kai yanima gelip elimden tutmustu ve Binadan cikip Arabasina binmistik.

"Ne oldu? Nedediler? Kötü biseymi oldu?" demistim ve icimdeki korku büyümüstü.

"Sakin ol bisey oldugu yok." simdi tek eliyle cenemden tutuyordu.

"Ne konustunuz?"

"Tae Hyun benim onu yumrukladigimi ötmüs.Bende ikimizin arasinda olan bisey bu dedim simdi dikkatli davranmami istiyorlar.Yeni yil cekimi icin kavga etmeyi yasakladilar." simdi gülmeye baslamisti.

"yah! komikmi ?onlari dinlemelisin ve Tae Hyundan uzak durmalisin." demistim kizgin sesimle.

"Bugün ne konustunuz?" simdi arabayi calistirmisti ve yüzündeki o gülümseme kaybolmustu.

"önemli bisey degil,ayrica ne cekimi?" konuyu degistirmek istiyordum.

"Bilmiyormusun Bina tüm gruplarla ve stajyerlerle yilbasina özel bi reklam yapmayi planliyor.Menajer Kyu bahsetmedimi?"

"Hayir henüz bisey demedi." demistim.

Yurda dönmüstük ve Kizlarin süphelenmemesi icin ayri ayri dönecektik.

"Iyi geceler." demistim.

"Iyi geceler." Yavas yavas alnimdan öpmüstü sonra arabadan inip yurda dönmüstüm.

Yun ve Ha Na mutfakta birseyler yiyorlardi beni farkedince bi süre süzmüslerdi bisey demden odama girmistm.

"Ögrendilermi?" bu eun Ae'ydi

"Hayir henüz degil." demistim

sonrasinda sorular siralamisti anlasildi bugün bana uyku yoktu.




Ertesi gün binada Menajer Kyu yarin diger gruplarla  cekim yapacagimizi repliklerimiz olmadigindan sadece bir kac kare alacaklarini ve cekimin lunaparkta gerceklesicegini söylemisti.

Hepimiz bu duruma cok sevinmistik bu ilk kamera deneyimimiz olucakti.

Aksam.Program bittikten sonra Kai'la bugün bulusamadigimiz icin yurdun arka bahcesinde görüsecektik.

Kizlar yurda girdikten sonra biraz hava alacagimi söylemistim ve arka bahceye gitmistim.

Kai beni orada bekliyordu.

Beni görünce gülümseyerek yanima gelmisti ve sarilmisti.

"Seni özledim." demisti simdi.

"En son 3 Saat önce Pratik odasinda görmüstük birbirimizi."ve kikirdemistim.

"Yah Pratik odasina girebilmek icin nekadar ugrastim senin haberin varmi? sirf biraz yüzünü görebilmek icin yaralandigimi ve yara bandi almaya geldigimi söyledim." tipki kücük miz miz cocuklar gibiydi simdi.

dayanamayip gülmüstüm bu tatli yüz ifadesine.

"Komikmi?huh? gel buraya." simdi beni yakalayarak gidiklamaya calisiyordu.

(Exo~Kai) Yasak AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin