20.000'i gecmisiz inanamiyorum... TT
Cok tesekkür ederim herkese...
Nediyecegimi bilmiyorum suan..iyiki varsiniz!!! :'(Ayrica bugün birde bi okuyucunun hikayem icin acmis oldugu Kaimin repliklerini okudum coook tesekkür ederimm! Sanirim bu Kaimin hikayesi benimle birlikte birkac okuyucununda ruhuna islemis nasil mutlu oldum anlatamam.. ^.^ :*
Ailemle birlikte gecirdigim bu 3 gün bana iyi gelmisti..
Annem veda ederken gözyaslarini tutamamisti
"Yeter amma agladin..Min hee yi televizyonlarda bile görüyorsun artik." Bunu diyen babamdi ve anneme bakarak kikirdemeye baslamisti.
"Aigoo..sen ne anlarsin!" Annem biyandan gözyaslarini silmisti.
"Gitme vakti geldi." Demistim anneme bakarak.
"Biraz daha kalsan olmazmiydi?"
"Bende kalmak isterdim ama artik dönme vakti."ve sarilarak annemi öpmüstüm.
"Kendine iyi bak!" Bu babamdi ve ondanda veda ettikten sonra otobüse binmistim.
Otobüs kalktiginda camdan el sallamistim.
Yol boyunca basimi cama dayayarak müzik dinlemistim.
Hazirmiydim tekrar onu görmeye?
Dayanabilecekmiydim?
Bir yabanci gibi davranmayi becericekmiydim?Artik hava iyice kararmisti Menajer Kyu'nun gönderdigi söför beni alip yurda getirmisti..
Etraf sakindi..
Exo'nun yurduna bakmistim ve sanirim evde degillerdi.
Hizlica Anahtarimi cantamdan cikararak kendi yurdumuza girmistim.
Kapiyi acinca kizlarin koltukta uzandiklarini görmüstüm.
"Min Hee!!!" Bu Eun Ae'ydi ve sevinerek boynuma atlamisti.
"Nasilsin??"bu yun'du oda sevinmis gibiydi.
"Evine hosgeldin!" Ha Na'da gülümseyerek dogrulmustu.
"Hosbulduk..iyiyim..beni bukadar özliyceginizi beklemiyordum."simdi kikirdemistim.
"Eyyy...kalpsiz miyiz biz!"yun gülerek kaslarini catmisti.
"Bir dakika bu koku???.....yoksa kimchi'mi getirdin??" Ha Na isildayan gözleriyle bana bakmisti.
"Oh..annem siz kizlara kimchi yapti." Bavulumdan cikararak Eun Ae'ye uzatmistim.
"Daebak!!!" Sevinerek Kimchiyi incelemisti.
"Omooo annen bi melek!" Yun eun aenin elinden alarak afiyetle birazini yemeg baslamisti.
"Hey..banada birak!" Ha Na'ydi bu.
"Ben biraz yorgunum..yatmaya gidiyorum,size afiyet olsun." Gülümseyerek odaya girmistim.
Bavulumu topladiktan sonra yatagima uzanmistim.
O sirada Eun Ae odaya girmisti.
"Min hee uyudunmu?" Sessizdi.
"hayir." Basimi yataginin üzerine oturup beni izleyen eun ae'ye cevirmistim.
"Iyimisin gercektende?"
"daha iyiyim."
"Güclü kalmaya calisiyorsun farkindayim..ama gözlerin ele veriyo seni,üzgün bakiyorsun...ilk tanidigim min hee gibi degil yani..zor zamanlar gecirdigini biliyorum..Kai seni gercekten seviyor..sende onu seviyorsun..neden kactigini bilmiyorum...ama tek birsey biliyorum oda sizin askinizin kolay kolay bitmeyecegi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Exo~Kai) Yasak Ask
FanfictionMin-Hee S.M e katildigi andan itibaren belkide hayati tamamen degisti. Stajyer olmayi ve Hayallerine bi Adim daha yaklasirken birde Asik oldu.. Min-Hee yi neler mi bekliyor? Ozaman Buyrun hepbirlikte 'OKUYALIM' ^^