(Ya bal mısın çocuk? Şeker misin? Çok güzelsin ballı pamuk şekerim benim😗)
Birbirimizden uzaklaşıp eve girdik. Duş alıp yemek yedim ve çalışma odasına gittim. Aerin ve Dori de ardımdan gelip benimle aynı çalışma odasını paylaşmışlardı. Dori sağımda, Aerin önümdeydi. Aerin'e baktım arkadan. Hemen derse geçebilmişti. Doğrusu bu kadar çabuk odaklanmak da bir yetenekti. Sessiz sedasız aynı odada hiç kalkmadan saatlerce çalıştık. Çözdüğüm sorunun üstüne düşen kırmızı sıvı ile hemen kalemi bırakıp burnuma dokundum. Kanıyordu. Ayaklanıp tuvalete koştum ve burnumu halledip geri geldim.
-İyi misin? Diye sordu Dori. Aerin de onun sesi ile irkilip başını kaldırmıştı. Bana baktı.
-Oh! Burnun mu kanadı?
-Evet. Evet iyiyim. Diye ikisini de yanıtlayıp sırama geri oturdum. Test kitabını komple bitirip kapattım ve ayaklandım. Çalışma odasından çıkmadan önce onu çöpe atıp testlerin olduğu odaya gittim. Biraz test bakındım. Elimi testlerin üstünde gezdirirken Aerin girdi içeri.
-Şimdi iyi misin? Dedi daha içeri girmemiş, kapıyı tutarken.
-Evet. Dedim. Başını sallayıp geri çıktı. Sadece beni sormak için girmişti içeri. Hemen onun ardından tanımadığım bir çocuk ve Jawon içeri girdi. Beni gördüler.
-Burnun mu kanadı? Diye sordu.
-Evet. Biraz kanadı. Dedim ve burnumdaki peçeteyi çıkarıp buruşturdum. Yanındaki çocuğu gösterdi.
-Bae Taehun. Babanın lisesinde okuyor. Dedi. Onu biraz süzdüm. Sonra başımı aşağı yukarı sallayıp selam verdim. Önüme dönüp test aldım ve gidip elimi uzattım.
-Lim Taeho. Okulunuzun sahibi Lim Woomin'in oğlu. Dedim. Elimi tutup sıktı. Sonra oradan çıktım. Biraz havam vardı sanki. Bae Taehun, Lee Domin, Nam yejin, Kim Jawon, Song Aerin, Oh Dori ve ben...7 kişi birbirimizle tanışmıştık. Diğer bir kişiyi tanımıyordum. Daha tanışmamıştık. Aldığım testle çalışma odasına geri gittim. Dori uykuya dalmıştı. Saçı önüne düşmüştü. Saçını alıp arkaya attım. Sonra eski yerime geçip yeni testi çözmeye başladım. Aşkama doğru Dori de uyanmıştı.
-Ah...içim geçmiş.
-Direk uyudun. İçin falan geçmemiş. Dedim. Gülüp burnunu içine çekti.
-Acıktım. Dediğinde durup karşıya baktım. Ben de çok acıkmıştım.
-Ben de. Dedim ve testime geri döndüm.
-Zengin çocuğuymuşsun! Bize pizza sipariş etsene!
-Ne?
-Pizza!
-Tamam. Dedim ve çalışma odasındam çıktım. O da arkamdan geldi. Yandaki çalışma odasına girip kürsüye vurdum.
-Aç mısınız? Dedim. Hepsi birbirine bakıp ardından onaylayan sesler çıkardı.
-Pizza sipariş edecem. Sipariş geldiğinde haber veririm. Kendinizi ona göre ayarlayın dedim ve çıktım. Orada 4 kişi vardı. Planı zaten ben ve Dori kurmuştuk. Gidip Aerin'i ve Yejin'i bulmam gerekiyordu. Yejin'in odasının kapısını çaldım. Gelmemi söyledi. İçeri girdim. Benim gibi sesli okuma yapıyordu.
-Pizza yer misin?
-Evet. Çok acıkmıştım. Aklımı mı okudun?
-Bilmem. Birazdan sipariş verecem. Dedim ve çıktım. Sonra Aerin'in odasına gittim. Dori bir anda ortalıktan kaybolmuştu. Kapısını çaldım. Gelmemi söylemişti. İçeri girdim. Yine ağlıyordu. Yanına gidip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STUDY TEAM
ActionEğitim bakanlığının yaptığı yeni bir etkinlik ile 8 okulun en başarılı öğrencileri 4'erli takımlara ayrılıp yoğun ve sıkı bir eğitim alırlar. Kazanan takım en başarılı üniversiteye sınavsız giriş hakkı kazanacaktır. Ödülün cazipliğine kapılan 8 genc...