Selammm sevgililerim^_^ ilk bölüm tanıtımını da attığıma göre artık gerçekten başlaya bilirim biliriz...
Sizleri seviyorum ve kocaman sarılıyorum
༼ つ ◕‿◕ ༽つ18 yaşında genç bir kız düşünün mahalle reisinin kızı yıllardır sevdiği adamın en yakın arkadaşıyla beraber olduğunu öğrendiği aynı gün içinde babasının şehit olduğunu öğrendiği ağabeysinin bir kaza sonucu mesleğini yapamadığını öğrendiği bir kız düşünün.
O kız en sevdiği, çocukluğunun geçtiği, anılarla dolu olan biricik mahallesini vaveyla Mahallesini bırakıp gidiyor. Beş yıl sonra bambaşka şekilde bambaşka biçim de sevdiği mahallesine geri dönüyor. Peki döndüğünde herşey aynı olacak mı?
"Cem." genç adam kendisine seslenen güzel ama şişko ve bakımsız kıza bakıp göz devirdi.
"Hayırdır menekşe güzeli Cem ağabeye ne oldu?" genç kız hızlı koştuğu için nefes nefese kalırken kızarmış pembe tombul yanaklarıyla karşısında ki sevdiğine baktı. kendini bildi bileli seviyordu genç kız bu karşısın da ki esmer adamı. Heyecandan titreyen ellerini arkasında birleştirip yumruk yaptı.
"ş-şey ben yani şey..."
"Ne diyeceksen de menekşe güzeli işim var." Cem'in bıkkın sesiyle genç kız telaşa kapılıp bir çırpı da söyledi yıllardır içinde tuttuğu duyguyu.
"Ben sana aşığım." Cem duyduğu cümleyle alayla gülüp alt dudağını ısırdı. biliyordu genç kızın kendisini sevdiğini ve bugüne kadar bunu kullanmaktan hiç de çekinmemişti ki öyle ki üzerine iddia bile oynamıştı.
Genç kız heyecan için de Cem'in vereceği cevabı beklerken cem kemikli elini kaldırıp genç kızın sapsarı olan saçlarını okşayıp iki yanağını da çocuk sever gibi sıktı. Genç kızın yüreği bu temasla bile hareketlenirken Cem dudaklarını ıslatıp mırıldandı.
"Ama ben seni sevmiyorum hem sen benim kardeşim sayılırsın." Genç kız duyduğu cümleyle hayal kırıklığı içinde sevdiği adama baktı.
"Ama." dedi titreyen sesiyle. "Belki bir gün seversin sende beni." Cem karşısında ki bakımsız kızı baştan aşağı süzdü. aslında güzel kızdı müge sadece oldukça bakımsız ve kilolu bir kızdı. Cem sıkıntıyla nefes verip kara gözlerini genç kızın mavi-gri karışımı olan gözlerine dikti.
"İncir ağacı çiçek açtığı vakit seni seveceğim menekşe güzeli." Genç kız heyecanla gözlerini büyültüp etrafına baktı. şuan ilk bahar ayındaydılar etrafı çiçeklerle doluydu o zaman sevmesi de yakındı.
"Gerçekten mi?" Genç adam karşısında ki saf kıza bakıp başını salladı.
"Gerçekten."
"Peki ne zaman açıyor bu incir ağacı çiçek?"
"Araştır ve gör menekşe güzeli. Şimdi gitmem gerek sonra görüşürüz." Genç kız heyecanla telefonunu eline alıp internetten açıp baktı ne zaman çiçek açacağına gördüğü cevapla güzel gözleri dolarken usulca bir damla süzüldü gözünden tombul al yanaklarından kayıp düştü telefona.
İncir ağacı asla çiçek açmazdı ki.
"Ama." Dedi gözleri dolu dolu genç adamın gidişini izlerken. "Ben o çiçeği açtıracağım."
Belki de açtıracaktı genç kız incir ağacına çiçek...
Selammm güzel yıldızlarım💫💫
Umarım bölüm tanıtımını beğenmişsinizdir. Lütfen yorum ve beğenilerinizi esirgemeyin. Bir daha ki bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA MAHALLESİ
Teen FictionBir mahalle düşünün öyle bir mahalle ki o eski sıcacık mahalleler gibi. aile sıcaklığını bırakmamış mahalle. Dedii koducu teyzeler, oğluna ve kızına kısmet arıyan teyzeler, çapkın erkekler, deli kanlı adamlar, küçük çocuklar, neşeli ev hanımları, ma...