23. Bölüm Teklif

1.3K 80 2
                                    

Selammm canlarımmmm biz geldik;)

Bölüme geçmeden önce yıldıza basmayı unutmayın.

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum:)

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





*Sen bende eksiksin Müge.*

"Müge neredesin?" Bulut'un gergin sesiyle başımı sinirle kaldırıp bağırdım.

"Giyiniyorum Bulut!" Bir iki acele adımdan sonra Bulut'un telaşlı sesini duydum tekrar.

"Allah aşkına hızlı ol hadi." Sinirle kapıyı açıp kendimi dışarı attığım da Bulutta korkuyla bir iki adım geri çekildi.

"Ya sen manyak mısın? Niye geriliyorsun durduk yere? Yok işte hiçbir sıkıntı." Bulut bir anda gözlerini kapatıp gergin olan omuzlarını düşürüp sıkıntıyla konuştu.

"Bu bir ilk Müge ilk defa farklı bir sahne de, farklı bir mekanda ve farklı bir ülke de defile yapıyorum istemsizce geriliyorum. Üstelik kendi ekibimle bile çalışmadım." Yüzüm de ufak bir tebessüm oluşurken iki elimi de Buluta uzatıp omuzlarından sımsıkı tuttum.

"Sana kendimden çok güveniyorum bunu biliyorsun değil mi? Bunu da her zaman ki gibi müthiş kılacağız. Güven bana sana söz veriyorum tüm dünya bu defileyi konuşacak. Şimdi git ve konuşmanı yap sonrasını da bana bırak." Bulut bir anda bana sımsıkı sarılınca gülümseyip bende sarıldım.

"Güveniyorum sana. Ve teşekkür ederim Müge her daim yanımda olduğun için." Gözlerim ufak da olsa dolduğunda tebessüm edip başımı belli belirsiz salladım.

"Hadi git sahne şimdilik senin." Bulut tebessümle yanımdan gittiğin de üzerim de ki siyah elbiseye baktım. İki bacağından derin yırtmaçı olan elbise derin bir göğüs dekoltesine de sahipti. Bel kısmında oluşan dantel kısmı elbiseye ayrı bir hava katarken arkamdan uzanan iki metrelik kuyrukla daha da güzel duruyordu üstelik beni benden alan bir sırt dekoltesi vardı. Sanırım en beğendiğim parçalardan biri de buydu.

Açılış yürüyüşünü ben yapacağım gibi kapanış yürüşünüde ben yapacaktım sadece üç elbise giyecektim ama hepsi de nadide parçalardı.

"Müge hazır mısın?" Kostüm ekibinden gelen Aygüle bakıp başımı hafifçe salladım.

"Salladım ama makyajın üzerinden geçilse iyi olur."

"Tamam sen otur şuraya ben hemen getiriyorum." Gösterdiği makyaj masasının önünde ki sandalyeye oturup geriye yaslandığımda ayaklarım da ki ince siyah tek bant topuklularıma baktım. Sanırım aşık olmuştum bu ayakkabılara.

"Geldik." Genç adam hızlıca yüzüme daha çok pudra sürdüğünde mırıldandım.

"Bozuk bir yer yok değil mi?"

VAVEYLA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin