Selam yıldızlarım🌟🌟🌟
Bol keyifli okumalar diliyorum.
*Koca bir enkazım ben ve bu enkaz mutsuz olmaya mahkûm.*
Insan hayatta kaç kez yıkılabilir? Kaç kez hayal kırıklığına uğrayabilir? Bence bir çok kez. En basitinden ben; her yaptığım hareket olay oluyor. Peki ben bundan mutlu muyum? Koca bir HAYIR. Ben bu mesleğe başlarken sırf Bulut'un modele ihtiyacı var diyerek başladım. Fakat o ilk podyum çıkışımdan sonra teklif üstüne teklif aldım. Bu ilk başta oldukça güzel hissettiriyordu; çünkü yalnızdım, kimse beni görmüyor duymuyordu. Duyulmak görülmek istemiştim. Ama şimdi tam tersi bu kalabalık beni bunaltıyor ve ben nedense ne yapsam yanlış oluyor. Sanırım bu hayatta yaptığım en büyük doğrum Alaz'ı dinlemek oldu.
5 yıl önce
Genç kız gözyaşlarını silerek başını arkasındaki ağaca yasladığında yanına oturan bedenle burnunu çekti.
"Müge?" Alaz titrek sesle mırıldanırken, aynı zamanda sevdiği kıza bunu nasıl açıklayacağını düşünüyordu. Hem de böyle bir günde, babasının cenazesinde...
"Efendim." Müge'nin çatallaşmış sesine karşı Alaz'ın gözleri doldu. Seviyordu bu kızı hem de kendini bildi bileli seviyordu. Ama biliyordu ki Müge sadece onu kardeşi olarak görüyor, abisi olarak gördüğü Cem'i seviyor. Bu düşünceyle kalbi bir kez daha sıkıştı küçük yüreği bir kez daha yandı.
"Ağlama." Dedi Alaz. Oysa ki bunu derken bile kendi ağlıyordu. Müge duyduğu hıçkırık sesiyle gözlerini açıp kardeşi gibi gördüğü Alaz'a baktı. Belki de arkadaşlarından en sevdiği hiç şüphesiz Alaz dı.
"Sen niye ağlıyorsun?" Alaz omuz silkip gözyaşlarını sildi.
"Sen ağlıyorsun diye." Müge buruk bir tebessüm edip sıkıca sarıldı Alaz'a. Alaz bulduğu huzurla gözlerini kapatıp sevdiğinin menekşe ve limon kokusunu içine çekti. Evet evet, kimse bilmezdi belki ama o biliyordu; Müge'nin parfümünün içinde sadece menekşe değil limonda vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA MAHALLESİ
Teen FictionBir mahalle düşünün öyle bir mahalle ki o eski sıcacık mahalleler gibi. aile sıcaklığını bırakmamış mahalle. Dedii koducu teyzeler, oğluna ve kızına kısmet arıyan teyzeler, çapkın erkekler, deli kanlı adamlar, küçük çocuklar, neşeli ev hanımları, ma...