00.04

2.8K 156 28
                                    

00.04

NF/LET YOU DOWN

Gögüs kafesimin içinde uçuşan kelebekler, şimdi ruhuma ağ ören birer örümcekler; çünkü sanırsam.

🕷

"Aks'a tekrar gidelim, gerçekten çok iyi bir bar. Havalı gelmiyor mu sana da?"

Dövmeyi kırmızıya boyayıp streçle üstünü kapatıp, "Bitti," dedim. "Kalkabilirsin. Streçi birkaç saat sonra çıkarmayı unutma."

"Sağ ol." Makineyi yerine koyup kaküllerimi havaya kaldırdım. O esnada Veda konuşmaya devam etti. "Ne diyorsun? Yarın akşam gidelim mi?"

"Yapmam gereken işler var." Eldiveni çıkarttım.

Koltukta oturup sızlanırken göz devirdiğini hayal ettim. "Arkadan sana nasıl baktığımı hayal ediyorsun, değil mi?" diye sordu bunun ardından.

Derin bir nefes alıp ona döndüğümde, "Gelemem," dedim Aks konusu için. "Dövme randevularım var yarın akşam için."

"Arsil," diyerek oturduğu yerden kalktı. "Seni zorlamak istemiyorum ama bir gün gidelim." Göz kırptı. "Ondan sonraki güne ne dersin?"

"Hayal dünyasında yaşamak iyi bir şey değil derim."

"Ah!" dedi sinirlenircesine. "Ne halin varsa gör. Ama Veda seni o bara yine götürür."

"Evine git lütfen, " deyip tekrar masaya döndüm ve elime telefonu aldım. Bu esnada Veda da çıkmıştı. Hızlıca yazmaya başladım... O'na.

05***: Yarın akşam Aks'ta olur musun?

Hayır, gitmeyecektim. Bu sadece dikkat dağıtmaydı.

Çevrimiçi
(00.08)

Arkan: Geliyorsun galiba.

05***: Gelmemi ister miydin?

Yazıyor...

Arkan: İstesem gelir miydin?

05***: İsteyeceksin yani?

Arkan: Geleceksin öyleyse?

05***: Hayır. Gelmemi istemeni istemezdim.

Çünkü inan bu intihar olur.

Arkan: Hayır. Gelmeni istemezdim.

Ve ben bileklerimi kesmeye alışığım.

Çevrimdışı
(Son görülme, 00.11)

Veanomous

STITCHESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin