00.05

2.7K 152 15
                                    

00.05

NF/CAN YOU HOLD ME?

Örümceğin zehri ölüm, panzehiri yaşamsa eğer, eğer gerçekten var olmasının sebebi buysa; konduğu bakışlarının ardındaki bu zehrinin ölüm olduğunu seni ilk gördüğüm an anlamalıydım.

🕷

"Tamam, yarın gidiyoruz o zaman. İtiraz dilekçeni umruma bırak ve orda kaybolsun."

Telefonu kulağımda sabahtan beri tuttuğum için duyu yetilerimin kaybolduğunu hissediyordum. "İşlerim var Veda," dedim ardından. "Bu gece mesaim olduğunu biliyorsun, sana bunun için beni arayıp rahatsız etmemeni söylemiştim."

"Biliyorum," dediğinde gözlerini devirdiğini hissettim. "Seni yarın arar rahatsız ederim o zaman. Aks'a kesinlikle gidiyoruz."

"Hayal dünyasında yaşama-"

Daha cümlemi tamamlamadan telefonu suratıma kapattığında bozuntuya vermeyip derin bir nefes aldım ve Arkan'a tekrar yazmak için WhatsApp'a girdim.

05***: Aks'ta işin bitti mi?

Son görülmesi dünle aynıydı. Dün yazdığımdan beri hiç girmemişti yani. Garip.

Telefonu masaya koyup omuz silktiğimde bir anda dükkanın kapısı açıldı. Gelen müşteriye arkamı dönerken, "Buyrun?" diye sorduğumda, gözlerim açıldı, dudaklarım sustu.

"Dövme yaptırmak için geldim," dedi gözlerini yerden kaldırıp bana baktığında. O bana baktı kısık gözler ardından, kalbimin gürültüsü ölümü andırırcasına atarken ben de ona.

Yaratgan?

Veanomous

STITCHESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin