00.19
NF/ LAYERS
Yalanların arkasına sığın yalancı; bir gün doğruları söylemen gerektiğinde önünde duracaklar. Bilirsin, her yalan bir doğrudur.
🕸
"Kimi arayacaksın?"
Bakışlarımı çekip göz devirdim. "Telefonu verecek misin artık? Yaptığım her eylemi sorgulamana gerek yok Veda."
Sherlock Holmes gibi bakışları bana döndüğünde, "Neden kendi telefonundan aramıyorsun?" diye sordu.
"Başka telefon bulurum."
"Tamam, al."
Ve ben kazandım.
Veda'nın telefonunu alıp Kira'nın numarasını yazdım ve aradım. Birkaç çalışta açtığında, "Ben Arsil," dedim.
"Senin numaran mı?" diye sordu. "Kaydedeyim."
"Hayır. Bir arkadaşımın."
"Peki," dediğinde omuz silktiğini hissettim. "Partiye yerime gittiğin için sağ ol tekrar. Konuyu çok bilmesen bile iyi bir iş çıkardın."
"Ben de tam onun için aradım." Başımı dikleştirdim. "Konuyu bilmek istiyorum. Eğer partiye gidersem bir isteğimi yerine getireceğini söylemiştin. Bu yüzden ben de grubunuza katılmak, Aks'ta çalışmak istiyorum."
"Aks'ta çalışmak mı?" Histerik bir şekilde güldü. "Bunu neden istiyorsun?"
Yutkundum. "Bir nedeni yok. Sadece dövme yapmaktan daha farklı işler de yapmak istiyorum." Gözlerimi kıstım. "Her ne olursa."
Telefonun ardından bir süre sessiz kaldığında tekrar konuşup, "Her ne olursa, öyle mi?" diye sordu.
"Her ne olursa. Sadece Aks'a alınmamı sağla."
"Arsil," diyerek ismimi uzatıp derin bir nefes aldı. "Biliyor musun? Tekerlekler akslarında döner. Mekanizmanın düzenini onlar sağlar ve aks tekerlekten çıkarsa..." Bağırdı. "Bam! Bütün araç mahvolur."
"Sonuç olarak?"
Güldü. "Patlayan şeyleri severim. Kaos felaket doğursa da bazen yenilerini yapmak için eskilerini yok etmek gerekir. Bu yüzden teklifini kabul ediyorum. Akşam sana haber veririm."
"Tamam." Telefonu kapattığımda Veda arkamdan gelerek, "Sen kafayı yemişsin!" diye bağırdı. "Zaten bir işin varken neden Aks'ta çalışmak istiyorsun?"
"Bir önemi yok." Telefonunu verip dükkanından çıktım ve kendi telefonumu çıkararak Arkan'a mesaj yazdım.
Örümcek: Bu akşam Aks'ta olur musun?
(Çevrimiçi)
Arkan: Geliyorsun galiba?
Örümcek: Gelmemi ister miydin?
Arkan: İstesem gelir miydin?
Örümcek: İsteyeceksin yani?
Arkan: Geleceksin öyleyse?
Örümcek: Hayır. Gelmemi istemeni istemezdim.
Çünkü inan bir daha ölmek istemiyorum senin elinden.
Yazıyor...
Arkan: Ama evet.
Arkan: Ben gelmeni isterdim.
Ama sen çoktan almışsın eline bıçağı.
●Veanomous
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STITCHES
Non-FictionDikiş izlerinin bıraktığı o yaralar. Bir neşter ve bıçakla hatırlanır. Ya da bir bakışla. Belki bir anıyla.