Harmadszorra olvasom végig a nyomszakértők jelentését, de még mindig nem értem. Charlie Maynhalmal úgy végeztek, hogy nincsenek védekezésre utaló nyomok. Pedig az ilyen erőszakos eseteknél nem, hogy elő kellene fordulniuk, hanem egyenesen törvényszerű a meglétük. A férfit saját ágyában ölték meg, legalábbis tíz éves fia ott talált rá, méghozzá olyan mennyiségű vérbe fagyva, hogy az olvasva is megüti szemeimet, vagyok pályámon amióta vagyok. Látni még felkavaróbb volt ugyanis nem csak többször szíven szúrták, de különös kegyetlenséggel széjjel is szabdalták. Vágások vannak a törzsén, karjain, combjain és vádlijain is, hasába felfelé mutató nyilat, alatta pedig mosolyra ívelő vágást ejtett. Az ágy melletti éjjeli szerkényen fél pohár Whisky volt meglelésekor, szemei pedig, mikbe a rettenet mellett felismerés is égett, nyitva meredt a plafonra. Ennek ellenére sem toxikológia az italban, sem boncolás során elvégzett tesztek a vérében nem találtak semmilyen mérget. Sem ujjlenyomat, sem hátrahagyott DNS. Parfümillat a helyiségben, méghozzá igen erős, viszont igen. A feleség parfümje, mely azonban két héttel korábban eltűnt. Ahogy a gyilkos fegyver sincs meg, noha ez már annyira sem döbbent meg, hogy homlok ráncolást kiváltson. Az egyetlen, bizonyítéknak, sőt feltételezésnek is csak jóindulattal nevezhető kiindulási pont a takarítónő személyleírása, az sem több sietősen távolodó gyanús árny alaknál. Lehetett akár a kertész is, aki viszonyt folytat Abbygaleval a nagyobbik gyermekkel szülők háta mögött. Arra, hogy a tettes nő lehetett, egyedül az íves betűkkel megírt üzenet utal.
Ha már fáj szólj, segíthetek.
DU LIEST GERADE
Kósza firkák
KurzgeschichtenRövid írások, melyek úgy születnek, hogy regény nem lesz belőlük, ötletük ellenben túl érdekes, hogy elsikkadjanak gondolataim között.