Tanıtım

5.7K 129 11
                                    


                             Kelebeğin isyanı

Adımlarını hızlandırarak arkasından gelen korumaları yok saymaya çalışıyordu.

Titreyen telefonunu pantolonunun arka kısmından çıkarıp ekrana baktı.

Arayan oydu cevap vermek zorundaydım Eğer vermez ise çok kötü şeyler olacaktı.

Titreyen elleriyle telefonu açıp kulağına yaklaştırdım.

"Sevgilim"

Ve Aryanın ölesiye korktuğu ses.

"Neden hala dışarıdasın?"

Ne Cevap verecekti patronun ona işe geç geldiği için ceza olarak bütün kafeyi sildirdiğini söyleyemezdi.

Tam cevap verecek iken karşıdan gelen ses buna mani oldu.

"Yoksa".

.. Arya korku ile cümlenin devamını bekledi.

"Benimi görmek istiyorsun?"

Arya bu cümle üzerine yutkunamadı. O sadece önemli zamanlarda Aryanın karşısına çıkardı.

Arya titreyen sesi ile

"H-hayır sadece kafede fazla müşteri vard-"

Aryanın sözünü kesen şey karşı tarafın son sözleri oldu.

"Yalana asla tahammül edemem yarın seni ziyarete geleceğim sevgilim."

Arya kapanan telefon ile gözlerini kapattı. Bir an önce eve gitmeliydi yürümeye başlamasıyla arkasındaki korumalarında yürümeye başlaması bir oldu.

Evinin olduğunu sokağa girince anlamsızca güvende hissediyordu.

Binaya girip asansörü es geçip merdivenlere yöneldi.

Yavaş yavaş merdivenlerden çıkarken komşularının seslerini duyuyordu herkes gülüyordu cidden bu hayat gülüncek kadar Güzel miydi?

O Arya...Arya ÇAKIR Hayatı düşe düşe ağlaya ağlaya öğrenmiş bir kız 18 yıllık hayatı boyunca amaçsız yaşamış bir kız fakat şimdi bir amacı var okumaktı.

Evinin anahtarlarını çantasından çıkarıp kilide soktu. Kapıyı açması ile yüzüne gelen koku onu yumuşatıyordu yetiştirdiği çiçekler birbirinden güzel ve özellerdi.

Kapıyı kapatıp ışığı açtı ayakkabılarını çıkarıp kapının önüne attı. Üzerindeki montu rastgele bir yere fırlattı. Ellerindeki anahtarı Fırlatacakken bir şey fark etti. Ellerindeki yaralar deterjan yüzünden yaralar açılmış kanamıştı.

Başta bunu boşversede yarın onun buraya geleceği aklına gelince banyoya koştu. Hemen bu yaralardan Kurtulmalıydı sargı bez ile sarmayı düşünsede vazgeçti. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu.

Banyodan çıkıp odasına girdi. Kendini yatağa atıp ağlamaya başladı nefret ediyordu bu hayattan o adamdan da.

O adam... Barın DİNÇER 2 yıl boyunca Aryanın attığı adımına kadar takip eden adam canından çok sevdiği kadını için tüm dünyayı yıkmaya hazır olan adam. 28 yıllık hayatı boyunca ilk defa hayatı bir kızın gözlerinde görmüştü.

.....

Gözlerini zorlukla açan Arya dün gece ağlamasından dolayı başı ağrıyordu. Yataktan doğrulup saate bakacakken karşısındaki şeyle donup kalmıştı.

"Günaydın sevgilim" Karşındaki adam elinde kahvesiyle yarım saattir uyuyan sevgilisini izliyordu. Arya yataktan kalkıp kapıya doğru yaklaştı."N-ne yapıyorsun burada?" Arya sesindeki korkuyu gizlemeye çalışsa da vücudunun titremesi onu bariz bir şekilde ele veriyordu.

"Sevgilimi ziyaret ettim bir sorun mu var Arya?" Arya yutkunarak saçlarını arkaya itti. Barınbir adım atıp Arya ile arasındaki mesafeyi kapattı.Arya elini kapının Kulpuna götürüp aşağıya çekecekken Barın hızlı bir hareket ile kızın serçe bileğini tuttu."NE OLDU BURAYA KİM YAPTI!?"

Arya elini çekmeye çalışdıkça Barın daha sıkıyordu. "B-bişi olmadı dün akşam evde bulaşıkları yıkarken deterjanın suyunu fazla kaçırdım" Barın tutuşunu hafifletip burnunu Aryanın saçlarına götürdü. "Şu hayatta iki şeye tahammülüm olmaz Arya"

Barın'ın sert bir soluk alması ile Aryanın korkusu dahada arttı."1.ihanete..." Arya cevap verme gereği bularak"Ben sana ihanet etmedim" Barın hafif gülüp ellerini Aryanın ellerine doladı.

"Ve 2. Yalan." Arya buna cevap vermedi ama vermek zorundaydı Yoksa anlardı"Ben sana yalan söyle-" Barın kafasını kaldırıp Aryadan bir adım uzaklaştı."Ve bir yalan daha listen kabarıyor bu rahatlığın seni reşit olmadan yanıma almayacağım için geliyorsa yanılıyorsun."

Arya 3 ay sonra 18 oluyordu ve BarınAryayı yanına almaya kararlıydı. "Bir DİNÇER olman ne kadarı alır?" Kartal Aryanın çenesini tutup eğmiş başını dikleştirdi. "Sadece bir kaç ay sonra yanımda,evimizde,yatağımızda" Barın gözlerini Aryanın titreyen göz bebeklerine dikti"Ve benim kollarımda olacaksın"

Arya gözlerini kapatıp açtı "Yalvarıyorum... yalvarıyorum sana bırak beni bir daha karşına çıkmam ülkeyi terk ederim yeter ki bırak beni" Barın Aryanın ensesinden tutup yüzüne yaklaştırıp anlına anlını yasladı. "Çok şey istiyorsun yaramaz kadın"

                                                             ~Yakında

Yemin ederim ben akıllanmam canım sıkıldıkça kitap yazıyorum.

Kelebeğin İsyanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin