7.Bölüm

3K 110 4
                                    


Merdivenlerden yavaş yavaş inip salonun kapısına yaklaştım ses gelmiyordu. İçeri girdiğimde Barın koltuğun üzerinde başını aşağıya sarktıtmıştı.

Yanına yaklaşıp elimi şah damarına attım.

Ölmemişti.

Elimi çekecek iken Aniden gözlerini açıp elimi yakaladı. "Ne yapıyorsun?"

Ona öldün mü diye kontrol ettim  diyemezdim.

"Sinek"

"Evet sinek vardı... anlında bir sinek vardı." Gözleri hafif kısıldığında söylediğim yalana lânet ettim.

Koltuğun dibinde olduğum için ayağa kalktığında bedenlerimiz tek bir beden olmuştu.

Beni tek bir hamle ile kucağına aldığında çığlık atarak inmeye çalıştım. O ise yemek masasına ilerleyerek beni sandalyeye oturttu.

Kendisi ise hemen yanımdaki sandalyeye oturdu. Sandalyemin ucundan tutup kendi sandalyesi ile birleştirdi.

Bacaklarımız birbirine değiyordu, masadaki bütün kahvaltılıklardan tabağıma koydu. Bir kaç tane zeytin koyup

"Bunlar bitecek yavrum. Anlaşıldı mı?"

Başımı sallayarak onay verdim. Tabağın çeyreğini yiyemeyeceğime bahse girerim. Normalde çok yemek yerim fakat bu zorlu şartlar altında iştahım yoktu.

Önümdeki çatalı elime alarak peyniri ikiye ayırdım. Tabaktaki herşeyi ikiye bölüp ağzıma attım.

Gözlerim mavi gözlere değince lokmalarım boğazımın tam ortasında kaldı. Zorluk ile yutkunup önümdeki sudan bir bir yudum aldım.

"Babamı görmek istiyorum."

Büyük bir umutla söylediğim kelimeleri o es geçip dosyaya bakmak ile meşguldü.

"Hayır."

"Ne!?"

"Babanın yanına gitmeyeceksin bundan sonra asla ne o seni neden sen onu göreceksin."

Acımasızca söylediği sözler kalbime hançer gibi saplanıyor.

"Barın..."

Bana bakıp ses tonunu yükselterek "Bu konu burada bitti Lotus"

O kimdi ki beni babamdan ayırıyor!? (Kocan o senin güzelim kocan)

Hırsla ayağa kalkıp masa örtüsünü tutup hızla çektim saliseler içerisinde tabaklar soğuk zemin ile buluştu.

"Beni babamdan ayıramazsın."

O ise gözlerini kapatarak "Lotus yukarı çık"

"İğren-"

"LOTUS ODAYA ÇIK."

Korkudan titremeye başlamıştım. Hızla merdivenlerden koşarak yukarı çıktım. Odaya girip kapıyı kapattım.

Hıçkırarak ağlıyordum aşağıdan cam kırılma sesleri geldiğinde ellerimi kulaklarıma götürerek gözlerimi kapattım.

......

Şuan ben bile kendime sinir oldum 280 kelime nedir!?

Ama sınav haftası olduğu için çok yazamıyorum, gerçi sınav olmasa bile maksimum 500 kelime yazıyordum.

Kısa ama sık bölüm atmaya çalışıyorum.

🦋

Kelebeğin İsyanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin