5. Bölüm

3.1K 108 11
                                    

Bu bölümü coğrafyadan 80 almam şerefine atıyorum.

.......

Yatağın üzerindeki beyaz kılığa iğrendirici bir bakış attım. İstemeyerek üzerimdeki beyaz bornozu çıkardım.

Yaklaşık 3 saat bitmek bilmeyen saç ve makyaj işinin baş rolü idim. Kılıftan çıkardığım sade ama şık olan abiyenin fermuarını çekip

Kollarımın arasından geçirdim, zorda olsa fermuara ulaşıp kapattığımda kapı çalındı. Soğukkanlılıkla "Gel"

Kapıdan ev çalışanı girdiğimde tüm dikkatimi aynadaki yansımama verdim.

"Nikâh memuru ve Barın bey sizi bekliyor, diler iseniz aşağıya geçelim."

Başımı sallayarak onay verdim kadının arkasından öylece ilerleyip merdivenlere ulaştık.

Masanın etrafında sadece 4 kişi vardı. Nikâh memuru şahit olduğunu tahmin ettiğim 2 Adam ve Barın.

Merdivenlerini son basamağında geldiğimden Barın yanına gelip belimden tuttu. Başını hafif eğerek "Çok güzel olmuşsun sevgilim."

Boynuma çarpan nefesi midemdeki sıvının hızla yukarı çıkmasını sağlıyordu. Başını dikleştirdiğinde rahat bir nefes aldım.

Masaya ulaştığımızda nikâh memuru defteri açıp önüme koydu.

"Siz Arya-"

"Kısa kes memur"

Barının bu tavrı nikâh memurunu oldukça germişti. Boynundaki kravatı gevşetti.

"Barın DİNÇER'İ eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

Gözlerimi kapatıp açtım birazdan diyeceğim  4 harf herşeyin sonu. Özgürlüğümün, hayallerimin, umutlarımın sonu.

"Tekrar söylüy-"

"Evet."

Bu evet ile hem bir hayat kurtardım hem bir can kıydım. Aynı soru Barınada sorulunca salise bile geçmeden evet demişti.

Kalemi elime alıp titrek bir imza attım. Barın defteri önüne çekip imzasını attı. Nikâh memuru ayağa kalkınca bizde kalktık.

"Bende sizi karı koca ilan ediyorum"

Elime uzattığı Evlilik cüzdanını almaya çok uzaktım. Daha sonra Barın memurdan alıp cebine koydu.

Ev çalışanları nikâh memurunu yolcu ediyorlardı. "Bitti mi?"

Barın kollarını belime sarıp "Hayır son olarak dini nikah kaldı."

"İstemiyorum dini nikah resmi nikah yetmez mi?!"

Barın hafif gülerek "İtiraz etme karıcığım sadece evliliğimizi düşünüyorum."

Çalışanlardan biri beyaz bir türban getirmişti. Barın alıp benim saçlarımın üstüne koydu.

Salona girip masaya oturduk. Beyaz Cübbeli bir adam gözlerindeki gözlük ile birkaç bir şey okuyordu.

"Sen Arya ÇAKIR Barın DİNÇER'İ kocalığa kabul ettin mi?"

"Ettim"

"Ettin mi?"

Sesimi biraz daha yükseltip

"Ettim."

"Ettin mi?"

"Ettim ya ettim." Adam bile evlenmemi istemiyor emin olmak için 3 defa soruyor. (Yazarınız resmi ve dini nikah nasıl kıyılır gram bilmiyor.)

"Sen Barın DİNÇER Arya ÇAKIR'I karılığa kabul ettin mi?"

"Ettim.

"Ettin mi?"

"Ettim."

"Ettin mi?"

"Ettim."

Adam ayağa kalkıp "Bende sizi Allah'ın katında evli ilan ettim."

İmam gittiğinde gün boyunca tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım. Bir el görüş alanıma girip gözlerimi sildi.

"Ağlama güzelim."

O bana ne hakla ağlamaya diyordu!?

"İstediğin oldu mu!?"

Beni kucağına aldığında çığlık attım. "Çok Mesut oldum karıcığım."

Merdivenlerden yukarı çıkıp beni bir odanın içerisine soktu. Beni yatağa bırakıp "Üzerini değiştir birazdan geleceğim."

Odadan çıktığında hızlıca kapıyı kapatıp defalarca kitledim yatağın solundaki pijamaları alıp üzerimdeki kefenden farksız kıyafeti çıkarıp köşeye attım.

Yüzümdeki hafif makyajı bastırarak yıkayıp aynadaki yansımama baktım. Dağılmış saçlarım,gözlerimin şişkinliği, dudaklarımın solukluğu.

Bitmiştim.

Yatağın içerisine girip çarşafı bedenime sardım. Sabah evimde olmayı dileyerek gözlerimi kapattım.

.........

Bu hafta bitsin biraz daha aktif olacağım 🌼 Bölüm nasıl? (Eleştirici olabilirsiniz. Tabi küfür olmadan.)

İyi günler 🦋

Kelebeğin İsyanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin