פרק 2

1.1K 39 7
                                    

נ.מ סופי
״בוקר אור סופי!״ קולו של גריידי היה קליל ורגוע יותר מהרגיל כשראתה אותו יושב בשולחן ואוכל את ארוחת הבוקר שלו, סופי תהתה אם זה בגלל שסופסוף חזרה הביתה והיא כבר לא במקום המסתור של הברבור השחור.
״בוקר טוב״ אמרה סופי והוסיפה בפיהוק, היא לא הייתה רגילה לחזור לשגרה ככה ועוד ללכת לפוקספייר כאילו הכל כרגיל.
אני מתגעגעת לכולם ממש, מעניין מה שלום קיף, דקס פיץ וביאנה.. למה אף אחד מהם לא בא לדבר איתי ביומיים האחרונים-
״סופי לכדור הארץ?״
קולו העליז של קיף פתאום העיר אותה ממחשבותיה ״קיף!״ אמרה בחיוך, ״מה אתה עושה פה?״ היא לא יכלה שלא להרגיש את הסומק שעולה על לחייה כששמעה את ההתלהבות המוגזמת בקול שלה, למה לראות אותו גורם לה להיות נלהבת כלכך?
״חשבתי שיהיה נחמד ללוות אותך לפוקספייר.. למרות הכל אנחנו סופסוף חוזרים לשגרה ולבית ספר בכללי וחשבתי שאולי זה ירגיע את גריידי אם אני אלווה אותך לבית ספר״ הוסיף בחיוך שובבי.
״כן ממש ירגיע אותי..״ מלמל גריידי בעצבנות וסופי גלגלה עיניים, היא פתאום קלטה שהיא עדיין בפיגמה ״אמ אני עולה להחליף בגדים ונצא?״ אמרה והביטה בקיף ״אכן כן גבירתי״ קרא קיף בקול דרמטי והשתחווה בתיאטרליות, סופי צחקה ועלתה להחליף בגדים, כשחזרה ראתה את קיף בוהה באוויר בשעמום, סופי חייכה לעצמה ומיהרה לעברו ״קדימה בוא נצא״ קראה, קיף נראה כאילו התעורר מחלום והתנער באי נוחות, הוא הביט בעינייה למשך כמה שניות, יש לו עיניים כלכך יפות..
הלב של סופי כאילו החסיר פעימה
עיניים כחולות עם גוונים בהירים יותר, אני יכולה ממש-
״כן״ אמר קיף בקול מבולבל שקטע את מחשבותיה
למה הוא גורם לי להרגיש ככה?

סוף פרק! בבקשה תיהיו עדינים בתגובות פה ואני אשתדל לפרסם את ההמשך בקרוב 3>> מקווה שנהניתם מהקריאה

סוקיף-תקועה איתך 3> Where stories live. Discover now