"Hatta bugün öğle arasında buluşmak için sözleştik."
Şaşkınca Hitomi'ye döndü bakışlarım. Haruto bugün öğle arası için ikimize birden söz vermiş olamazdı, olmamalıydı.
"Bugün mü?"
Kafasını onaylar biçimde salladı. "Evet ama başka birisiyle buluşması gerekiyormuş iptal etti." Yüzünü astığında gülümsememek için sıktım kendimi.
Benim için Hitomi'yi ekmişti.
"Kimle buluşuyormuş?" Haberim yokmuş gibi konuşurken oyunculuk yeteneklerime şükrettim.
"Bilmiyorum, ısrar ettim ama söylemedi. Sadece 'önemli birisi' dedi."
Kafamı diğer tarafa çevirip sırıttım.
Benden 'önemli birisi' olarak bahsetmesi çok hoşuma gitmişti.
"Biz de yeni açılan hamburgerciye gidelim mi öğle arasında?"
"Arkadaşımla buluşmam gerek, söz verdim." Dedim anlamamasını umarak.
Zaten Haruto'nun bana bakmayacağına emin olduğunu tuvalet köşelerinde yaptığı konuşmadan da anlamıştım.
"Senin arkadaşın mı var?" Ufak bir kahkaha attıktan aonra yüzüme baktı. Ciddiyetimin farkına vardığında dirseğiyle kolumu dürttü.
"Dünkü çocuk mu yoksa?"
Kafamı iki yana salladım. Haruto'yla buluşacağımı söylemek aptallık olurdu.
"Yok, başka birisi."
Dudaklarını büküp omzunu silkti. Daha sonra yüzüne kocaman bir gülücük yerleştirip bana baktı. "Tanıştırırsın artık beni de."
"İlerleyen zaman da neden olmasın?!" Sahte bir gülümseme ile karşılık verdim. Haruto'yla aramı düzeltene kadar Hitomi'den gizlemek en iyisiydi. Aksi taktirde bunu bir sekilde sabote ederdi.
***
Hızlıca ayağa kalkıp sınıftan çıkmak için hareketlenirken kolumda hissettiğim elle duraksadım. "Efendim Hitomi?" Bıkkınca ona bakarken ses tonum bakışlarımdan bağımsız değildi.
"Ya çok merak ettim ben de geleyim mi?"
"Hayır, olmaz." Sakince konuştığumda yüzünden geçen o karanlık ifadeyi yakalamıştım. Bunca zaman aptal gibi her şeye iyi tarafından bakan bir Pollyanna olduğum için kendime kızdım bir kez daha.
"Neden ya?"
"Yakında tanıştırırım zaten. Şimdi daha erken."
"Bizim okuldan mı?"
Sertçe yutkundum. Şüphelenmiş olması olasıydı ancak Haruto ve benim yan yana olamayacağımızdan zaten emin değil miydi?
"Boşver bu detayları gecikmeden gitmem lazım."
Yüzünü asıp bana el salladığında hızlı adımlarla sınıftan çıktım. Beni takip etmesinden korkuyordum ama bunu yapacak kadar önemsediğini sanmıyorum.
Muhtemelen aptalın biriyle buluşacağımı düşünüyor..
Haruto da aptal sayılabilirdi ama o Hitomi'ye göre bir prensten farksızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
give me the notes ❧ haruto
Fanfic❧ give me the notes bilinmeyen: Kimya notlarını atsana (18.43) miyoko misa: Sen kimsin (19.13) bilinmeyen: bugün konuştuk bilinmeyen:notlarını vereceğini söyledin ya [HarutoWatanabe×Girl] ©helenrensa | 2021